33 Reacties

4 dagen geleden

Er zijn mensen die die het überhaupt niet wassen en gewoon rechtstreeks vanuit de winkel aan doen (ik niet vind ik echt heel smerig enfin) maar schoon is schoon. Hier was de kamer met 17 weken al af, en heb ook van af toen alles wat ik gekocht heb gewassen en in de kast gelegd. Zolang het ergens in ligt, vangt het niet tot nauwelijks stof.. maakt echt niks uit. Ik denk altijd maar, in derde wereld landen worden de kinderen ook groot en die hebben deze zorgen écht niet 😂

4 dagen geleden

Ik heb het meeste direct na aanschaf gewassen. Sommige kleertjes dus al een paar maanden geleden. Kan dat kwaad?

4 dagen geleden

Ik ben nog niet begonnen met kleertjes wassen ga ik in de loop van de weken mee beginnen. Maar wat wassen jullie allemaal? Kleertjes, hydrofiele doeken etc snap ik maar een boxkleed, knuffels , jassen etc sommige dingen weet ik echt niet of die goed uit een wasmachine gaan komen. Niet overal hangt een waslabel aan namelijk.

4 dagen geleden

Ik ben er nu mee bezig, 33 weekjes 💕 het kan maar klaar liggen in de kasten/lades.

4 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ik heb het meeste direct na aanschaf gewassen. Sommige kleertjes dus al een ...
Nee kan geen kwaad

4 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Ik ben nog niet begonnen met kleertjes wassen ga ik in de loop van de weken ...
Kleertjes en hydrofiel gewassen, rest niet. Wordt er niet mooier op inderdaad!

4 dagen geleden

Reactie op mom.of.one

Ik ben nog niet begonnen met kleertjes wassen ga ik in de loop van de weken ...
Knuffeltjes zou je ook kunnen stomen als je een stomer hebt. Kan je iig beetje de fabrieksgeurtjes eruit halen enzo 🤭

3 dagen geleden

Ik had alles ook op tijd gewassen en het eerste pakje in de vluchttas gestopt. Uiteindelijk thuis bevallen, pakt de kraamverzorgende het pakje uit de tas, rolt er een zilvervisje uit😖 zo jammer van je goede voorbereiding… Kan er nu wel om lachen maar toen vond ik het echt stom. Bij de volgende gaat het in ziplockzakjes in de vluchttas: een maatje 50 en een maatje 56 apart in zakjes, om te voorkomen dat er gemixt gaat worden 😂

3 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik had alles ook op tijd gewassen en het eerste pakje in de vluchttas gesto ...
Je hebt hele fijne herbruikbare ziplocks bij de action! Heb ik het geboorte pakje in zitten!

3 dagen geleden

Bij de eerste wilde ik het graag ook rond die tijd al wassen maar had ik nog even gewacht tot 6 weken voor de datum ofzo. Niet opnieuw gewassen.

3 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ik heb het meeste direct na aanschaf gewassen. Sommige kleertjes dus al een ...
Nee.. zoals al eerder vernoemd wordt dit niet overal gedaan. Er zitten geen virussen en bacteriën op de kleding eigenlijk alleen stof en het ruikt vaak nog naar bijv. fabriek of plastic verpakking

3 dagen geleden

Vandaag alles gewassen 👍🏼 morgen 33 weken

2 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy88

Nee.. zoals al eerder vernoemd wordt dit niet overal gedaan. Er zitten geen ...
Het gaat meer om de chemicaliën die bijvoorbeeld in de kleurstoffen zitten. Dus zeker goed om te wassen. Maar ik zie nergens dat je dat pas in de 36e week moet doen. Wat ik lees is dat ze aanraden om het dan te doen omdat je dan elk moment kan bevallen. Zelf heb ik het veel eerder gewassen en ligt het gewoon schoon in de kast.