12 Reacties

3 maanden geleden

Ik stuur je even een vriendschapsverzoek + priveberichtje!

3 maanden geleden

Wij gaan met de auto naar toscane voor 1300€. Appartement met zwembad, 3 slaapkamers 2 badkamers, keuken, eigenlijk alles erop en eraan. Is dat iets of is dit nog te ver weg? Anders kan ik je como of lago maggiore aanbevelen

3 maanden geleden

Reactie op Mec

Wij gaan met de auto naar toscane voor 1300€. Appartement met zwembad, 3 sl ...
Ah wauw dat klinkt heerlijk! Voor die prijs kan ik het niet echt meer vinden maar wij zijn helaas ook echt gebonden aan augustus..

3 maanden geleden

Reactie op Martje1995

Ah wauw dat klinkt heerlijk! Voor die prijs kan ik het niet echt meer vinde ...
Ai ja dat is ook meteen een duurdere periode😑 moet wel eerlijk zeggen dat wij ook al in januari geboekt hebben voor september omdat we ook opvang voor de hond moeten regelen.

3 maanden geleden

Gardameer is echt fantastisch! Vooral malcesine, garda en riva zijn heel leuk! Mocht je meer tips bij het gardameer willen hebben, stuur dan maar een berichtje😁

3 maanden geleden

Wij hebben geboekt voor begin september - 2 dagjes Verona, een weekje riva del Garda en dan nog 4 daagjes Dolemieten

3 maanden geleden

Ooh heerlijk Italië! Wij hebben vorig jaar een rondreis(je) gedaan! Het Gardameer is fantastisch, wij hadden een hotel net naast Bardolino! Zo’n leuk stadje, lekkere restaurantjes, leuke markt 1x in de week. Echt een aanrader. (Ons Hotel: Villa Katy)🤗🤗

3 maanden geleden

Wij gaan eind aug begin Sept 2 weken naar het Gardameer! Appartement in Bardolino geboekt, maar alles tussen Bardolino en Sirmione is de moeite waard. We hebben een eigen boot dus we gaan heerlijk 2 weken dobberen op het water en lekker aanmeren bij leuke restaurantjes. Ben dan 28 weken ☀️

3 maanden geleden

Appartement heet btw Casa Carmela. Modern nieuw schoon en goede ligging

3 maanden geleden

Wij hebben vorig jaar in Toscane gezeten, in een airbnb in Lucca. Dit was echt perfect en zo erg genieten! Wij zaten toen in het roodborst/Robins nest. Sowieso is Lucca aan te raden en er is genoeg moois/leuks in de omgeving (Pisa, kustplaatsjes, Florance ect). Al miste ik er wel een zwembad of de zee. Volgende week vertrekken wij naar Rimini en 2 daagjes Como. In Rimini hebben we een b&b aan de kust

3 maanden geleden

Ik kijk graag even mee want zit aan hetzelfde plan te denken! Voor dames die zuiderlijker gaan: hoe schatten jullie of je dat volhoudt qua rit?

3 maanden geleden

Reactie op Ichthues

Ik kijk graag even mee want zit aan hetzelfde plan te denken! Voor dames di ...
Ik ben erg benieuwd, maar wij hopen volgende week donderdag van midden Nederland naar Como te rijden in 1 dag. Dit is ongeveer 1000km. Één ding scheelt, ik rij niet want dat doet mijn man. Hierdoor kan ik ook even slapen en de stoel kan redelijk vlak. Ik hoop dat we het redden want de overnachting is al geboekt haha