69 Reacties

10 dagen geleden

Het enige wat je weet is de datum, verder weet je nog niets! Probeer je in te stellen op hetgeen waarin je nog verrast kan worden. Zoals de aankleding, aanwezigen, activiteiten en cadeaus. Weet zeker dat er nog mooie verrassingen op je staan te wachten! En plus puntje, je kan iig je outfit bepalen voor die dag 😄

10 dagen geleden

Ik vind het klein beetje overdreven als ik eerlijk ben. Okee het zou een verrassing moeten zijn maar verder weet je toch nog niks. Alleen een datum ghehe. Tip, laat je gw verrassen! Nu kun je je extra opmaken en mooi aankleden.

10 dagen geleden

Ik wist/weet van beide babyshowers af. Heb zelfs de uitnodigingen gemaakt. Ook omdat ik zelf moest weten of ik überhaupt kon i.v.m werk. Bij de eerste alleen wat dingen om te eten voorbereid. Voor de komende zelfs de decoratie gekocht. Vind ik totaal niet erg, hou zelf totaal niet van verassingen en het gaat meer om het feest en iedereen die er is om het te vieren! Dus gewoon lekker genieten van de dag en het dan op je af laten komen. Je weet nu alleen de dag en kan je ook niet opeens andere plannen maken...veel plezier!🥳

10 dagen geleden

Hoezo is de binnenkomst lame als je de datum al weet? Bij mijn babyshower vorig jaar wist ik niet 100% zeker dat het een babyshower was, maarja werden uitgenodigd om ergens op een specifieke datum en tijd te zijn dus kon het wel bedenken. Alsnog was ik verrast want geen idee wat er georganiseerd was en hoeveel mensen er zouden zijn. Was hartstikke leuk!

10 dagen geleden

Ik heb ook een heel groot vermoeden over wanneer de mijne gaat plaatsvinden. Wat maakt het uit joh, het gaat toch om nog een keer samenzijn met je vriendinnen van te voren en überhaupt super leuk dat ze iets voor je organiseren?

10 dagen geleden

Mijn babyshower was een verrassing en die heb ik gemist omdat ik die dag ziek was geworden. Helaas hoorde ik pas achteraf dat iedereen op locatie klaarstond met superveel cadeaus, taart en versiering. Ik heb dus mijn eigen babyshower gemist, juíst omdat ik er niks vanaf wist en dacht dat ik enkel een verjaardag oversloeg. Als ik het had geweten, had ik wellicht nog een uurtje kunnen gaan. Er zitten dus ook voordelen aan weten wanneer je babyshower is 😊

10 dagen geleden

Ik wist het ook de ochtend ervoor, vond het wel fijn kon ik me in ieder geval mooi aankleden en goed uitgerust zijn!🤗 Wie er waren en wat we gingen doen was wel een verrassing, dat was leuk!

10 dagen geleden

Ik heb afgelopen weekend m’n babyshower gehad. En wist helaas alles al. Datum/plek/mensen die niet kwamen. Erg jammer! Maar heb toch een hele fijne ochtend gehad.

10 dagen geleden

Ik weet ook de datum wanneer mijn babyshower gaat plaatsvinden. Verder heb ik geen idee wie er komt, wat wij gaan doen etc. Ergens ook wel fijn dat ik niet bij m'n ouders binnen stap ij m'n kloffie, nu kan ik zorgen dat ik toch net dat ene leuke jurkje aan heb. Die ochtend had ik al een afspraak staan bij de kapper, deze keer mag ze het ook mooi in model föhnen zodat ik kan shinen 👌🏻. Geniet van je babyshower, ook al weet je de datum.

10 dagen geleden

Ik heb mijn eigen babyshower georganiseerd. Ik hou niet zo van verrassingen en ben altijd bang dat het ‘niet is zoals ik zou willen’. Klinkt misschien verwend, maar zo’n moment kan je maar 1 keer doen. Dus dan maak ik er zelf liever het beste van. Vaak weet je dat je een babyshower krijgt… dus de echte verrassing is er toch al een beetje af vind ik… dan kan je er maar beter het beste van maken 🩵 En er volop van genieten! Maar ik zou ze wel laten weten dat je al oo de hoogte bent…

10 dagen geleden

Wees dankbaar dat je überhaupt een babyshower krijgt! Inderdaad niet zo aanstellen en gewoon gaan genieten die dag!

10 dagen geleden

Wees dankbaar dat je een babyshower krijgt en dat er mensen zijn die om je geven om hierbij aanwezig te zijn. Ik vind het een behoorlijk overdreven reactie eigenlijk. Laat je voor de rest van het gedeelte gewoon lekker verassen.

10 dagen geleden

Hoewel ik de meeste reacties snap, wil ik je toch graag zeggen dat ik het vervelend voor je vind dat je ermee zit. En dat dit gevoel er ook mag zijn. Hopelijk lukt het je om dat negatieve gevoel op tijd los te laten om toch heerlijk te genieten van het bijzondere moment met elkaar! 🥰

10 dagen geleden

Ik sluit me aan bij de reacties dat je dankbaar en blij mag zijn dat je een babyshower krijgt. Vervelend dat je het zo jammer vindt, maar wat is er nou eigenlijk echt erg aan? Je weet alleen de datum, verder nog niks. Ik zou me er echt proberen totaal niet druk over te maken. Wordt toch een leuke dag of je het nou wist of niet😊🥰

10 dagen geleden

Je weet de datum meer niet..... Leg de focus op alle dingen die komen gaan. En dat je niet weet wat anderen die dag gaan organiseren of wat jullie gaan doen die dag. Je hebt mensen die om je geven die weten dat je dit leuk vind en iets voor je georganiseerd hebben. Nu ben ik geen goed voorbeeld want ik heb een bloedhekel aan zulke dingen en op mijn babyshower had ik hele andere plannen (zit een heel verhaal aan vast). Dus ik heb Iedereen veel plezier gewenst op mijn shower en ben weg gegaan doen wat ik al gepland had die dag 😅🫣 Maar ik kan me voorstellen dat dit heel jammer is als je het wel leuk vind. Ik zou het daardoor wel met de overige dames bespreken dat je een datum weet zodat je niet in een rare verrassing situatie terecht komt bij binnenkomst. Ik zou ook vragen of ze verder alles voor zich willen houden zodat je ondanks dit echt toch verrast gaat worden.

10 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Je weet de datum meer niet..... Leg de focus op alle dingen die komen gaan ...
Haha nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig geworden naar dat verhaal 🤭😂

10 dagen geleden

Ik snap je eerste reactie omdat het toch voelt alsof de verrassing eraf is. Maar... Ik had zelf een beetje het optelsommetje gemaakt en zo wist ik wanneer mijn babyshower was. Achteraf vond ik dat heel fijn want ik wist de avond vooraf dat ik beter wat eerder naar bed kon en die ochtend heb ik de tijd genomen om me lekker op te frissen. Qua energieverdeling vond ik dat heel prettig om rekening mee te houden. En desondanks was ik evengoed verrast. Ik had geen idee van wie, wat of waar en heb zo enorm genoten van het feit dat ze allemaal de moeite hadden genomen om dat met elkaar te regelen. Dat voelde enorm speciaal en ik kijk er nog steeds met een heel blij gevoel op terug. Ik wens je een heel fijn feestje en hoop dat je toch kunt genieten van deze dag waarop jij in het zonnetje wordt gezet🤗

10 dagen geleden

Is dat mogelijk dan een babyshower die een verrassing is? Volgens mij is er altijd wel iemand die het verpest en het verraad🙈 Probeer het een beetje los te laten en gewoon te genieten van het feest. Bij mijn eerste zou het een verjaardagsfeest voor mijn schoonzusje zijn, terwijl ze dat nooit zou vieren dus hadden wij al een vermoeden en een paar dagen van te voren versprak de beste vriend van mijn man zich. Nu bij mijn tweede is er niemand die het kan organiseren en sta ik het zelf te doen. Probeer er een feestje van te maken en maak er een leuke dag van. Nu ff balen en dan hoofd omhoog en feesten😘

10 dagen geleden

Het zal vast alsnog leuk worden. Ik ga er geen hebben, tenzij iemand het opeens gaat organiseren, maar volgens mij is het helemaal niet zo'n ding in onze cultuur toch? 🤭

10 dagen geleden

Laat ik beginnen met: je gevoel mag er zijn! Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en jij wil graag een verrassing! Dan mag je best even teleurgesteld zijn. Zeker nu je zwanger bent zijn soms dingen lastiger relativeren. Ik zou het zelf enorm vervelend vinden als ik niet zou weten wanneer. Maar ik hou niet van verrassingen. Misschien kan je je focussen op deze dingen: je weet niet wie er komen en wat je gaat doen! Hopelijk kun je alsnog genieten!