70 Reacties

12 dagen geleden

Hallo allemaal, bedankt dat er zoveel gereageerd hebben. Ik schrik eerlijk gezegd wel een klein beetje van sommige reacties.. Natuurlijk ben ik dankbaar en blij dat het georganiseerd wordt!! Maar ik mag dit toch best jammer vinden? Dat is ook het enige wat ik zeg, én dat ik het verder gewoon los wil gaan laten, dus hoezo is dat overdreven? Reacties met alleen "wees dankbaar! Stel je niet aan!" vind ik dus een beetje onnodig en hadden denk ik wat anders verwoord kunnen worden. We zijn allemaal (aanstaande) mama's vol met hormonen, dus laten we wel een beetje lief voor elkaar zijn 😊

12 dagen geleden

Reactie op Rensketje

Is dat mogelijk dan een babyshower die een verrassing is? Volgens mij is er ...
Zeker, bij mijn vorige zwangerschap heb ik er 2 gehad (ivm corona toen) en beide keren was ik helemaal overdonderd en had ik het totaal niet verwacht! 😊 Vond dat toen heel leuk. Maar ga deze keer ook zeker genieten! Hopelijk heb jij ook een hele leuke 😘

12 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Hallo allemaal, bedankt dat er zoveel gereageerd hebben. Ik schrik eerlijk ...
Ik snap je hoor. Dat je baalt, betekend niet meteen dat je niet blij of dankbaar bent. Ik had mijn babyshower in Coronatijd. Iedereen vond het dus prima (op afstand) bij elkaar te komen, behalve 1 vriendin van me. En dus was het digitaal 🤷‍♀️ Heb ik ook van gebaald en ook dat gevoel mag er zijn!

12 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Hallo allemaal, bedankt dat er zoveel gereageerd hebben. Ik schrik eerlijk ...
Je vraagt zelf in de laatste zin of je je niet zo moet aanstellen…

12 dagen geleden

Nou ik vind dat het logisch is dat je een beetje teleurgesteld bent.. maakt het toch een beetje anders. Een babyshower moet een verrassing blijven en vind het ook raar als zwangeren het zelf organiseren🙈 Maar das mijn mening dus hoef geen discussie erover. Vind het hele babyshower gedoe sowieso overbodig. Maar probeer gewoon wel gewoon te genieten, het word sowieso leuk alleen moet je bij binnenkomst even je pokerface opzetten 😂

12 dagen geleden

Reactie op hoiiiiiiiiii

Je vraagt zelf in de laatste zin of je je niet zo moet aanstellen…
Klopt, dat mag ook best gezegd worden maar de manier waarop is nog wel een verschil.

12 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Klopt, dat mag ook best gezegd worden maar de manier waarop is nog wel een ...
Ik denk dat je misschien te graag andere reacties had gehoopt. Maar je originele post komt eerlijk gezegd best verwend over. 😅

12 dagen geleden

Reactie op DaCha

Ik denk dat je misschien te graag andere reacties had gehoopt. Maar je orig ...
Niet gehoopt, maar gewoon oprecht niet verwacht. Omdat het echt totaal niet mijn bedoeling was om verwend over te komen en ik dat van mezelf ook echt helemaal niet ben 🥹 En ik had gewoon niet verwacht dat er blijkbaar nog zoveel zijn die het verrassingselement niet belangrijk vinden, dacht echt dat bijna iedereen dat wel zou hebben.. 😅

12 dagen geleden

Reactie op Lottielot

Hoezo is de binnenkomst lame als je de datum al weet? Bij mijn babyshower v ...
Zo ervaarde ik het bij die babyshower waarbij het ook geen verrassing was, de zwangere kwam binnen en het was echt zooo ongemakkelijk stil.. Niemand zei echt iets ofzo. Ik zei nog als enige voorzichtig "surprise" omdat ik het gewend was om te doen 🤣 maar het voelde heel gek op dat moment.

12 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Zo ervaarde ik het bij die babyshower waarbij het ook geen verrassing was, ...
De meeste vrouwen krijgen niet eens een babyshower. Een beetje zoals de meeste koppels geen genderreveal doen, en een georganiseerd aanzoek voor een huwelijk ook niet echt zo vaak voor komt. Laat staan dat dingen een verassing zijn. 😅 dat is misschien een leuke bijzaak, maar dat je al een babyshower krijgt en al die mensen die komen moeite voor je doen is echt al heel lief en bijzonder. ☺️

12 dagen geleden

Reactie op DaCha

De meeste vrouwen krijgen niet eens een babyshower. Een beetje zoals de mee ...
Zeker weten, zo denk ik er ook echt over hoor!! 😊 En ik denk dat het ook juist daar vandaan komt dat ik dat verrassingsmoment zo leuk vind. Bij mijn vorige babyshower had ik het dus echt niet verwacht en kwam ik simpel gekleed en met een knot in m'n haar binnen, maar dat moment dat ik mijn dierbaren ineens in de woonkamer zag staan vond ik zo onwijs bijzonder en ontroerend, daarom boeide het me echt niet hoe ik eruit zag. Het draaide juist om gezellig samen zijn, gewoon in de tuin met lekkere hapjes, spelletjes en niet teveel poespas 🥰 Vind het persoonlijk juist zonde dat babyshowers tegenwoordig niet meer daarom lijken te draaien, maar ieder zo z'n ding en voorkeuren natuurlijk.

11 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Klopt, dat mag ook best gezegd worden maar de manier waarop is nog wel een ...
Het was niet onaardig bedoeld, maar gewoon kort en direct. Als dat lastig is om te lezen, dan moet je dit wellicht niet op een forum gooien.

11 dagen geleden

Reactie op hoiiiiiiiiii

Het was niet onaardig bedoeld, maar gewoon kort en direct. Als dat lastig i ...
Wat kunnen mensen klagen zeg wees gewoon eens een keer lief tegen elkaar. En hoiiiiiiii ik zie jou bij iedereen negatief en betweterig reageren wanneer hou je eens op?

11 dagen geleden

Ik weet het ook al, maar daar ben ik blij mee zodat ik tenminste wat leuks aan kan doen en niet als een Gerda verschijn. Ennn er zijn nog veel verassingen dan alleen de datum. -De locatie -De mensen die komen -De cadeautjes - En wie weet wat allemaal nog meer 🩷🩷

11 dagen geleden

Ik wilde het stiekem wel weten want ik haat verassingen, weet de agenda van m’n moeder gewoon heel goed waardoor er nog maar 1 zaterdag overbleef. Vandaag 👀

11 dagen geleden

Je kan verassend reageren op het moment dat ze je komen ophalen.. maar de rest van de dag is wel echte verassingen! Geniet er gewoon van 😊

11 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Ik wilde het stiekem wel weten want ik haat verassingen, weet de agenda van ...
Leukkk, heel veel plezier!!

11 dagen geleden

Je weet uit eindelijk niet wat je gaat doen toch? Ik weet het ook, want werk in de weekenden. Ik moest weten wanneer het was ivm het maken van het rooster. Ik heb toen mijn vriend gesmeekt om het te vertellen. Want anders zou alles voor niks georganiseerd zijn ,😂

11 dagen geleden

Ik snap jou wel! Ik heb constant gezegd dat ik graag verrast wilde worden met alles, heb een klein vermoeden wanneer het gaat zijn doordat een vriendin me mee heeft gevraagd om te lunchen die dag maar wie weet! Natuurlijk is de grootste verrassing de shower zelf en iedereen die komt en hoe het eruit ziet. Maar ik snap echt dat het ook super leuk zou zijn om zonder verwachtingen binnen te komen op je shower!

11 dagen geleden

Bij mij heeft ook iemand zich 2 dagen ervoor versproken en ik vond het stiekem wel fijn. Kon ik even m’n haar wassen en een leuke jurk aantrekken 😅