72 Reacties

4 dagen geleden

De humor ervan inzien, is mijn tip (voor veel dingen). Ik zat met mijn man in de auto en toen kwam er op het scherm een appje voorbij in appgroep 'babyshower-mijn naam- ' 馃ぃ en hij vroeg laatst of ik 28 september op date wilde dus ja- Ik doe alsof ik geen vermoeden heb; vind het al zo lief dat ze iets organiseren! En zoals velen al zeggen, dan kan ik me wel even mooi maken haha!

4 dagen geleden

Ik had vandaag mijn babyshower. En ik wist dat het vandaag zou zijn. Het voordeel hiervan vond ik ervan dat je en jezelf leuk kan aankleden maat dat kon ik dus ook met mijn dochtertje. Uiteindelijk gaat het om het idee en het samen komen met iedereen.

4 dagen geleden

Ik zie het nu als voordeel; ik had gisteren dus geheel onverwacht mijn babyshower. Maar ik had vreselijke kleren aan en ik had geen make up op. Als ik nu alle foto鈥檚 terug zie, dan kijk ik lichtelijk met afschuw want ik ben best wat aangekomen en dan zie ik er ook nog op m鈥檔 allerslechtst uit. Ik heb er vandaag om gehuild, dus bij een eventuele volgende wil ik dus wel op de hoogte zijn van de dag 馃槄

4 dagen geleden

Ik ken het, bij mijn zoon kreeg ik de dag ervoor van de moeder van mijn schoonzus een berichtje met: veeel plezier met je babyshower morgen. Ik baalde hier ook heel erg van toen maar achteraf heeft het er wel voor gezorgd dat ik mij leuk kon aankleden en m鈥檔 haar en make Up mooi kon doen. De dag zelf blijft verder natuurlijk wel een soort verrassing, je weet niet precies wat er allemaal gaat gebeuren en wat voor mooie cadeau鈥檚 je krijgt bijv.

4 dagen geleden

Bijzonder hoe iedereen hier iets anders van verwacht en hoopt en "uit wil halen". Ik organiseer m'n eigen shower samen met m'n moeder en dat vind ik superbijzonder en leuk om te doen! Gewoon lekker thuis, met de mensen die mijn vriend en ik er echt graag bij hebben (mannen en vrouwen), om boven alles met de mensen die we lief hebben dit mooie nieuwe leven te vieren. Ik snap ook dat, als je echt heel erg op de verrassing ervan hoopte, dit even een kleine domper is die je moet verwerken. Zoals anderen al zeiden: geniet vooral lekker van de verrassingen die er nog w茅l zijn! Veel plezier 馃槉

4 dagen geleden

Ik weet heel waarschijnlijk ook wanneer het gaat zijn. Ik had eigenlijk niks verwacht maar enige tijd geleden werd er een beetje geheimzinnig gedaan en gaf mijn vriend aan dat we zaterdag 5 oktober iets leuks gaan doen maar hij wil niet zeggen wat. Gisteren heeft een vriend van ons zich versproken over dat iemand anders ook op mijn babyshower zal komen, mijn vriend probeerde dit nog recht te praten. Ik doe maar net of ik gek ben haha maar vind het wel heel schattig dat mn vriend het zo geheim probeert te houden en ergens vind ik het wel fijn dat ik me voor die dag gewoon mooi aan kan kleden.

2 dagen geleden

Ik weet ook (denk ik) wanneer mijn babyshower is en de vorige 2x wist ik het ook (moest wel verassing zijn alle keren) maar ik vind het niet erg het maakt het niet minder leuk als je weet of een vermoeden hebt wanneer het is..

6 uur geleden

Reactie op Naomiiixxx

Ik weet heel waarschijnlijk ook wanneer het gaat zijn. Ik had eigenlijk nik ...
Haha hier hetzelfde. Ik had ook niks verwacht aangezien ik altijd heb geroepen er niet echt behoefte aan te hebben (moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel heel erg leuk vind). En opeens zette m'n vriend op 5okt iets in de agenda, ja gaan we iets leuks doen maar wist nog niet wat. Ik vind het ook wel fijn om t vermoeden te hebben, dan loop ik iig niet in m'n pyjama ofzo馃槀

茅茅n uur geleden

Reactie op Sel2

Haha hier hetzelfde. Ik had ook niks verwacht aangezien ik altijd heb geroe ...
Ik heb m dus ook 5 oktober! Toevallig haha 馃榿 Vind het inmiddels ook niet meer erg hoor, het had leuk geweest als het een verrassing was maar niet het belangrijkste 馃挆