37 Reacties
6 maanden geleden
Ik deed n beetje een voor een wat uitzoeken, meer online. Babydump ofzo is overweldigend ja en heeeel duur vind ik. Bv wilde ik een draaibaar stoeltje van 0-4jaar voor in de auto. Tweedehands zijn hele goede wandelwagens te vinden dus die had ik via marktplaats. Kamer meubels had ik ook via marktplaats, scheelt veel geld. Matrasje en verschoonkussen en nog wat klein gerei bij mamaloes gehaald/besteld. Box overgenomen van vrienden. En maatje 50 startkleding had ik ook van marktplaats en dan een pakje erbij gekocht nieuw. Mijn geld ging iig vooral naar een nieuwe bakfiets en andere auto. Rest was ik weinig aan kwijt.
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
Oja nog een vraag. Wij hebben nu een 3 deurs auto. We denken dat we een nie ...
Vooral ff kijken met iemands maxi cosi hoeveel ruimte je nog over hebt om te zitten. Dat is soms onhandiger dan het plaatsen. Als je er geld voor hebt dan zou ik lekker 5deurs kopen. Maar er zijn er meer die het doen met drie deuren dus kan zeker wel. En ff kijken of je een wandelwagen mee kan nemen. Dat is ook wel fijn. Voor korte afstanden zou je ook de maxi cosi erop kunnen klikken maar dat is niet goed voor de ontwikkeling om ze daar meer dan 2h per dag in te laten liggen. Of draagzak mee, maar vind ik te zwaar.
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
Bedankt voor de fijne reacties, dit helpt al heel veel! We kunnen inderdaa ...
Ik heb de reiswieg heel veel gebruikt. Maxi cosi erop klikken is geen goede houding voor ontwikkeling voor langere tijd en ik reed ook vaker een uur verder weg. Daar kon hij ook in slapen, ideaal. Maar idd maar vrij kort gebruikt, toch onmisbaar vond ik.
6 maanden geleden
Wij hebben juist hele goede ervaringen bij BabyDump, wij gingen op maandag middag en er was bijna niemand zo rustig en we kregen een hele private shopping, de hele middag is een medewerker met ons mee gelopen en spullen vergeleken en ook eerlijk over wat je echt niet persee nodig hebt
Ze hebben ook laagste prijs garantie dus als je ergens anders het zelfde product goedkoper ziet dan krijg je het daar ook voor die prijs
6 maanden geleden
Bij mijn eerste heb ik de kinderwagen, ledikantje, commode 2de hands gekocht. Co sleeper (witte op wieltjes) via BOL
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
https://outlet.tinylibrary.nl/products/thule-urban-glide-kinderwagen kijk eens op deze link. Daar wordt jouw wagen met een mooie korting aangeboden!
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
Wij kijken ook naar de thule. Ook hier heb je al het model 2, 3 en 4 van die volgens mij vooral verschillen in kleur. Komen ook echt wel op marktplaats voor. De wiegjes zijn altijd weinig gebruikt, de kinderwagen zelf is natuurlijk wel soms zanderig en gebruikt (want tja, je loopt ermee door de bossen). Gewoon even een zoekopdracht in marktplaats zetten en dan rustig wachten.. je hebt denk ik nog even 🙂
6 maanden geleden
Reactie op lonn2424
Wij kijken ook naar de thule. Ook hier heb je al het model 2, 3 en 4 van di ...
Ik heb nav de aanbieding hieronder de wagen (thule 2) nieuw gekocht voor een hele scherpe prijs, de reiswieg en adapters speuren we nu idd markplaats voor af!
En verder heb ik mijn man gisteren nog de vrijmarkt opgestuurd met de opdracht om een badje of commode te scoren maar zonder succes :P