16 Reacties

5 maanden geleden

Neeeeee, je bent zwanger en een mooie mama! en zo'n strandrok is een goed idee, heb ook een set besteld met een rokje die je kan knopen. Ik groei ook uit alles en ben dikker, maar dat hoort erbij. We zijn bezig met iets wonderlijks. Geniet ervan samen met je andere kids, leuk zo samen dat is het belangrijkst en mooist❤️

5 maanden geleden

Dus je laat je eigen plezier en dat van je kinderen afhangen van de meningen van anderen? 🤨 Mens je hebt meerdere kinderen gehad, een normaal lijf krijg je toch nooit meer, het geluk dat ze er iets van af kijken heb je niet, dus ga gewoon genieten met je kids en als andere het niet leuk vinden wat ze zien dan moeten ze maar de andere kant op kijken 😤

5 maanden geleden

Reactie op SoophL96

Neeeeee, je bent zwanger en een mooie mama! en zo'n strandrok is een goed ...
Super lief je reactie ❣️

5 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Dus je laat je eigen plezier en dat van je kinderen afhangen van de meninge ...
Lekker nuchter je reactie maar je hebt gelijk❣️

5 maanden geleden

Ik herken dit gevoel heel erg. Van mijn eerste zwangerschap en nu weer. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik voor een spiegel staan huilen in verband met een dagje spa met vrienden tijdens een vakantie. Maar het was uiteindelijk zo’n ontspannen dag. Ik hoop dat je het van je af kan laten glijden en vooral kan genieten van een dag met je kids. Dat is zo waardevol. Maar ik weet makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent prachtig!

5 maanden geleden

Reactie op Miri2

Ik herken dit gevoel heel erg. Van mijn eerste zwangerschap en nu weer. Tij ...
Heel lief van je🩷 ik ga zeker mijn best doen en hoop dat t meevalt 🤍 ben normaal helemaal niet zo maar nu…

5 maanden geleden

Ik ben een slanke mama, maar zelfs ik ben onzeker in mijn lichaam met een bikini. De meeste vrouwen van mijn familie zijn allemaal wat voller en ik vind dat zelf heel mooi. Bijna iedereen is onzeker, dus laat je dat niet tegen houden. Geniet van je kindjes en je mooie zwangere buik, de rest doet er niet toe ❤️

5 maanden geleden

Reactie op L.Cats

Ik ben een slanke mama, maar zelfs ik ben onzeker in mijn lichaam met een b ...
Lief🩷dank voor je berichtje ❣️

5 maanden geleden

Ik snap je helemaal!! Hopelijk kan je het loslaten en genieten!!

5 maanden geleden

Je moet doen waar jij je fijn bij voelt of dit in bikini is of met een extra shirtje aan. Wij kunnen zeggen wat we willen maar gaan bepaalde gedachtes niet uit je hoofd krijgen. Ik weet wel dat het laatste waar ik mee bezig ben is hoe andere dames eruit zien ongeacht het figuur, dit is namelijk een kwetsbaar iets. (En ja, ik ben tevreden met mijn lijf, maar toch stikjaloers op strakke lichamen😜)

5 maanden geleden

Ik heb gisteren hier op vakantie gezwommen. En alle mama's in het pierenbadje zaten allemaal met een hoofd en schouders omlaag, allemaal rete onzeker. Maar allemaal pracht mama's stuk voor stuk. Wij mama's moeten minder over onzelf oordelen en onze lijven meer gaan waarderen. Als we naar anderen kijken zien we de schoonheid van de andere vrouwen maar zien het niet in onszelf. Dus lieve mama, kijk alsjeblieft naar jezelf zoals je naar de andere mama's kijkt😘 en ga lekker genieten van je dagje uit met je kinderen. Die herinneringen zijn goud waard.

5 maanden geleden

Ik draag sinds een aantal jaar een badpak, omdat ik dus mega onzeker werd van mijn buik (altijd al een grotere buik gehad met van die heerlijke rugkwabben). Sinds ik dat badpak draag, kan ik de wereld weer aan! Ik durf schaamteloos en ontspannen naar zwembaden en stranden en trotseer mijn lichaam. Sinds een paar jaar denk ik gewoon "he, dit is nu hoe mijn lichaam is. Ik kan er niet per direct iets aan veranderen dus accepteer het nu maar" En nu ik zwanger ben? Man, ik voel me goed! Die buik mag gezien worden! Wel nogsteeds in een badpak omdat ik dat fijner vind eb ze hebben echt mooie badpakken bij bijvoorbeeld de prenatal. Dit is het moment om je lichaam te aanbieden! Je bent prachtig, zeker in een zwangerschap en ieder lichaam mag er zijn 😘

5 maanden geleden

Nooit gedacht, maar sinds de geboorte van mijn zoontje draag ik regelmatig een badpak. Achter zo'n kleintje aan in een pierenbad/de zee is in bikini haast niet te doen. Voel me zo veel fijner (en sexy!) in mn mooie badpak. Ik heb ook nog leuke bikinis om in de zon te liggen of als ik lekker alleen aan het zwembad lig, maar mezelf een badpak gunnen was echt het liefste wat ik kon doen voor mezelf!

5 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Ik snap je helemaal!! Hopelijk kan je het loslaten en genieten!!
Lief dankjewel!❣️

5 maanden geleden

Lieve meiden/ mama’s! Ik heb heel veel aan jullie lieve bemoedigende berichtjes. Stuk voor stuk. Intussen zijn we halverwege de dag , en gaat t steeds beter. Topje over bikini. 👙. Ik kijk zelf idd al tijd vol bewondering naar mama’s, en totaaaaal niet naar slank of voller. En bemoedig anderen juist ook. Maar als t om mezelf gaat.. oei. De kinderen geniet volop🤎

5 maanden geleden

Nu vast te laat, maar ik merkte bij bikini's dat een grotere maat kopen echt helpt. Ik had normaal altijd s, en nu een bikini maat m/l gekocht. Het broekje zit nog wel een beetje los maar het staat echt veel mooier dan een net te kleine bikini, ook al moet je mentaal misschien wennen aan een grotere maat! En verder hoop ik dat je vooral kan genieten van de zon en het buiten zijn, mensen letten echt niet zoveel op je als je soms denkt.