22 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op kristab88
Ik was eigenlijk van plan om alleen een zwemluier aan te trekken als wij ga ...
Hmm dat is ook een optie. Maar voor nog een beetje extra warmte dacht ik toch een badpak te doen
11 maanden geleden
Ze adviseren eigenlijk pas bij 3 maanden te gaan zwemmen. Als je baby ook vaccinaties heeft gehad.
11 maanden geleden
Ik ga volgende week met mijn dochter zwemmen. Heb een zwembroekje maat 56 bij wehkamp besteld. Kon ook geen badpak vinden. https://www.wehkamp.nl/dirkje-bikinibroekje-met-ruches-perzik-multicolor-17199464/?origin=orderdetail_product_image
11 maanden geleden
Reactie op SnnevL
Klopt hoor. Advies is vanaf 3 maanden. Dan kan hij zichzelf goed op tempera ...
Ja precies
11 maanden geleden
Reactie op samras
Ik hoop dat niemand van jullie met je kleine baby gaat zwemmen in zwembadwa ...
Nou, mijn baby van 12 weken vond het heeerlijk! Helemaal ontspannen! Daarna lekker douchen en huid lekker insmeren. Zal niet weten waarom het niet zal kunnen.
11 maanden geleden
Reactie op samras
Ik hoop dat niemand van jullie met je kleine baby gaat zwemmen in zwembadwa ...
Hier mogen ze vanaf 3 maanden na de vaccinaties (als je die neemt maar dat is de richtlijn qua leeftijd). Gewoon meedoen met babyzwemmen. Dan houden ze zich redelijk warm en is de navel goed genezen. De zwemles duurt dan 25 min en dat is de maximale tijd die op die leeftijd kan om niet te veel af te koelen. Dat jij iets niet wil. Wil niet zeggen dat het niet kan. Na het zwemmen douchen. Thuis in de avond in bad en lekker insmeren met lotion komt het helemaal goed.
11 maanden geleden
Reactie op lbr1809
Ahaha ik zit met het zelfde struggle kan nergens een badpakken vinden van m ...
Ik heb bij de wibra een badpakje maat 68 gevonden. Die lijkt echt super klein. Dus gek dat ze die wel gaat passen nu met maat 56!
11 maanden geleden
Reactie op babygeluk24
Ik heb bij de wibra een badpakje maat 68 gevonden. Die lijkt echt super kle ...
Ik heb ook een badpakje bij de Wibra gekocht in maatje 68. Vandaag gepast bij mijn dochtertje die in maatje 56 zit en past goed!
11 maanden geleden
Zwempakken van donsje vallen klein uit! We gaan vanaf 4 maanden zwemmen met ons dochtertje. Heb dus een badpak gekocht van 3-6 maanden, maar dat is gewoon een maat 56 hoor!😭 past haar op het moment dat ie binnenkwam eigenlijk al niet en nu 3 weken later al helemaaaaaal niet.
Dus, als iemand interesse heeft... 😉
11 maanden geleden
Reactie op Lindaa1993
Ik heb ook een badpakje bij de Wibra gekocht in maatje 68. Vandaag gepast b ...
Jaa ik dus ook! Het badpakje was nog ietsje te groot maar helemaal prima. Heb het idee dat badkleding ook wat klein uitvalt dus dat is top!
vorige maand
Reactie op -November2024-
Ze adviseren eigenlijk pas bij 3 maanden te gaan zwemmen. Als je baby ook v ...
Sommige kindjes zijn met 3 maanden nog zo klein