5 Reacties

3 maanden geleden

JA!!! Ik heb een zwangerschapsbadpak van het merk Next gekocht. Beste aankoop ever. Zit prachtig, ook met kleinere buik (kan denk ik ook zonder zwangerschap gedragen worden) en ondersteunt heel erg fijn.

3 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

JA!!! Ik heb een zwangerschapsbadpak van het merk Next gekocht. Beste aanko ...
Oh super! Heb je een link toevallig?

3 maanden geleden

Ik heb precies deze: Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Next-MATERNITY FRILL - Badpak - ecru pink floral https://www.zalando.nl/next-maternity-frill-badpak-ecru-pink-floral-nx381g0eh-b11.html

3 maanden geleden

Ik vond het echt ronduit belachelijk om 150 euro te betalen voor een nieuw badpak 1 seizoen in mijn cupmaat (nu cup K) en maat 50. Ik heb nu 2 opties deze zomer die me geen drol gekost hebben. Heb 1 badpakjurk bij de kik gekocht voor 20 euro. 1 maat groter met pads bij de borsten. En na een tip een tankini op shein ook deze heeft pads bij de borsten en een band onder de buste zodat het daar echt op de plaats blijft zitten en van beide kan ik de schouder bandjes verstellen. De shein tankini heeft me 16 euro gekost nu. Beide heb ik wat groei ruimte nog. Het badpak met een beugel van 150 euro was gewoon de cupmaat. Als die nog groter word dan zou dat niet meer passen. En eerlijk. Ik vind mijn 2 badpakken voor 36 euro nog fijner zitten en vooral die van shein is net zo stevig qua ondersteuning als die met de beugels van 150 euro in de speciaal zaak. Misschien is zoiets ook een idee of fijne optie voor jou. Heb zelf ook wel wat van de bonprix besteld qua zwangerschap badkleding maar die cups waren te klein voor mijn borsten 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

Ik heb precies deze: Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Next-MATERNITY FRI ...
Die kun je ook bij Shein halen. Tussen de 10/20 euro馃檲