9 Reacties
8 dagen geleden
Elk lichaam is anders maar bij mij was dit echt verschrikkelijk .
Pilletjes gehad 1 dag.
volgende dag met heel veel moeite ballon gekregen ze hebben t 3 x geprobeerd laatste x lukte t.
Volgende dag 3cm ontsluiting maar dat vorderde niet. Toen keizersnede. 3nov begonnen 7 nov is hij geboren
8 dagen geleden
Reactie op linnn250
Elk lichaam is anders maar bij mij was dit echt verschrikkelijk .
Pilletje ...
Ohh allereerst gefeliciteerd! Maar wat een hel dan ook.. ik kijk er ook erg tegenop morgen weer te moeten proberen. Keizersnede omdat het gewoon niet lukte of ook omdat je tegen de 42 wkn aanzat?
8 dagen geleden
Bij mij was de ballon wel gelukt met veel pijn, alleen helaas niet gewerkt. Vervolgens 2 dagen medicatie gekregen wat ook niet voldoende heeft gewerkt (bleef hangen op 1cm ontsluiting). Ben daarna naar huis gestuurd voor rust en moet zondag weer terugkomen voor poging 2. Hopelijk gaat het bij jou wel z'n werk doen! Veel succes!
8 dagen geleden
Ik ben afgelopen zaterdag ingeleid doormiddel van medicatie. Ik was toen 38 weken. Ik had een hele krappe 1cm ontsluiting. Verder nog niks. En de baby was nog niet ingedaald. Daarom met tabletten begonnen.
Ik heb 3x om de 4 uur 2 tabletten gekregen.
Ik kreeg toen na de tweede ronde tabletten wel weeën maar niet regelmatig. Savonds ging de verloskundige weer checken en was er niks veranderd qua ontsluiting of verwerking etc. Weeën waren toen ook afgezakt. Wij zijn toen gaan slapen met het idee lange nacht maken en morgen maar verder zien hoe verder.
Ik werd snachts wakker rond 4 uur doordat mijn vliezen waren gebroken. Ben toen naar de verloskamer gereden. Baby was toen bijna volledig ingedaald en ik had 2 cm ontsluiting.
Ik kreeg toen ook al pittigere weeën maar die deden niet echt wat dus kreeg ik weeën opwekkers. Rond 10 uur in de ochtend weer ontsluiting kijken en was ik nog steeds niks opgeschoten… maar ik had wel hele pittige weeën en was kapot. Dus ik wilde een ruggenprik. Helaas had de anesthesist geen tijd. Dus om half 11 kreeg ik een morfine pompje. Dat haalde de scherpe randjes er vanaf en ik kon even goed bijkomen. Rond half 12 kreeg ik enorme pers drang. En had ik mega veel pijn ondanks de morfine. Ik mocht 11:45 beginnen met persen en 11:47 is ze geboren.
Dus al met al is het redelijk vlot verlopen. Maar vond ik het wel intens. Het leek bij mij dus eerst niks te doen die tabletten maar uiteindelijk heeft het toch wel wat gedaan.
Ik hoop dat je snel je kindje in je armen mag sluiten.