9 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb mezelf juist aangemeld begin zwangerschap , voor softbal trainingen. Ben pas 2 keer gegaan. Maar heb hier vroeger zoveel plezier uit beleefd dat ik als moeder vind dat ik het mezelf verschuldigd ben om ook wat te doen met plezier voor mezelf. Luister goed naar m’n lichaam, ervan overtuigd dat het bewegen ook ten voordelen voor de bevalling zal werken. Momenteel zit ik de hele dag op kantoor 4 dagen in de week.
Als ik het gevoel heb dat het te zwaar word stop ik er tijdelijk mee
6 maanden geleden
Ik volleybal ook en ben van plan gewoon door te gaan met trainen, wedstrijden zijn gelukkig afgelopen (daar wilde ik wel mee stoppen omdat ik dan te fanatiek wordt) In de 15 jaar dat ik volleybal nooit een bal in mijn buik gehad dus ik denk dat het nu ook goed komt (de mannen teams ontwijk ik wel 😉). En ik duik niet meer. Ik ben nu 13 weken, dus de buik valt wel mee, als deze in de weg gaat zitten stop ik wel.
6 maanden geleden
Ik vind zwanger zijn echt een wonder, wat niet iedereen gegund is. Ik vind het persoonlijk dan ook moeilijk te begrijpen waarom je überhaupt enig risico zou willen nemen.