10 Reacties
5 maanden geleden
Zit het aan de zijkanten? Dan zijn het waarschijnlijk je banden. Dat is een soort zeurderige pijn.
5 maanden geleden
Reactie op lianne1985
Zit het aan de zijkanten? Dan zijn het waarschijnlijk je banden. Dat is een ...
Ja vooral aan de zijkanten inderdaad en soms stroomt het een beetje uit naar het midden
5 maanden geleden
Ik heb dit ook het zit aan de zijkanten en erg laag. Ik vind het ook maar eng. Ook precies 16 weken gisteren. Ook als ik beweeg en diep in adem dan doet het zeer. Het verplaatst zich een beetje van links naar rechts. Hoop maar dat dit het is..
5 maanden geleden
Dit is bandenpijn. Ik ben nu bijna 17 weken van mijn 5e kindje. En herken je verhaal van al mijn zwangerschappen. Ook nu heb ik dezelfde pijn als jij omschrijft en dat is echt bandenpijn 🤭
5 maanden geleden
Reactie op AnoniemM27
Dit is bandenpijn. Ik ben nu bijna 17 weken van mijn 5e kindje. En herken j ...
Ik heb nu ook continu pijn, het zit rechtsonder en het doet ook pijn in rust het zit echt tegen mn lies aan en als ik erin druk doet het nog meer zeer. Herken je dit ook als bandenpijn?
5 maanden geleden
Reactie op AnoniemM27
Dit is bandenpijn. Ik ben nu bijna 17 weken van mijn 5e kindje. En herken j ...
Ik heb dus ook enorm veel pijn vooral ‘s nachts recht in m’n heup/onderrug is dit ook normaal?
5 maanden geleden
Reactie op sanne12335678
Ik heb nu ook continu pijn, het zit rechtsonder en het doet ook pijn in rus ...
Ik zou dit niet persee als bandenpijn omschrijven. (4e kind) Je eerste vraag wel; maar dat in rust , en het induwen en dan pijn herken ik niet . Zorgen zou ik me ook niet maken, maar misschien gewoon eventjes vragen aan je vk morgen via mailtje of telefoontje?
5 maanden geleden
Ik had het links iets naast m’n lies heel heftig, na een paar dagen de verloskundige gebeld en een echo gehad. Alles was prima en ze gaf aan dat het een combinatie van bandenpijn en je baarmoeder die je darmen aan de kant duwt waarbij het een beetje in de verdrukking komt was. Ik heb het met vlagen nog heel heftig maar het kan ook periodes rustig zijn. Als je het niet vertrouwd kan je altijd een belletje doen.
5 maanden geleden
Reactie op naomimarel
Ik heb dus ook enorm veel pijn vooral ‘s nachts recht in m’n heup/onderrug ...
Ik heb dezelfde pijn als ik lang stilzit. Mijn verloskundige vertelde me dat het kan komen doordat je baarmoeder wat lager/meer naar achteren zit. Of het is je bekkenbodem. Door al dat extra gewicht wordt die wat meer belast. Ze heeft me aangeraden om naar de fysio te gaan, maar aangezien ik dat niet in m’n pakket heb doe ik oefeningen van YouTube
5 maanden geleden
Reactie op naomimarel
Ik heb dus ook enorm veel pijn vooral ‘s nachts recht in m’n heup/onderrug ...
Dat is waarschijnlijk je bekken... ik heb bekkeninstabiliteit, dus ook altijd pijn in m'n bekken 🤨
Een kussen tussen je knieën als je op je zij ligt kan al wat helpen. En in overleg met je vk, naar een bekkenfysio. Vaak is het met andere houdingen al genoeg verlichting om de pijn te verminderen.