6 Reacties

6 maanden geleden

Hey! Ik ben ook precies 12 weken zwanger en ik had afgelopen week ook zeurende pijn aan mijn rechterlies en onderrug. Volgens de verloskunde is het heel normaal en het kan kloppen dat t banden zijn die worden gestrekt door de baarmoeder en dat veroorzaakt dus het pijn maar je zult in de loop van de week rust hebben gaan zelf over. Veel succes met je vlucht en veel plezier in China! :)

6 maanden geleden

Ik ben morgen 12 weken en heb hier ook last van. Voornamelijk met onverwachtse bewegingen of niezen!

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Alleen begon dit al bij de 9e week. En nog steeds last helaas

6 maanden geleden

Reactie op 71124

Hier precies hetzelfde. Alleen begon dit al bij de 9e week. En nog steeds l ...
Ik ben momenteel 9+3 en heb nu ook wat steekjes onder in mijn buik het komt en het gaat, is dat banden pijn? Verder nergens last van

6 maanden geleden

Ik ben ook ongeveer 12 weken en sinds gister ook last hiervan. Zeurderige pijn in de onderrug zelfs een beetje uitstralend naar de bil. Gister zelfs zo erg dat ik me geen houding wist te vinden. Duurde een paar uur. Nu begint links.

6 maanden geleden

Ten eerste: bij twijfel altijd even verloskundige bellen. Die kunnen je het beste advies geven. Hier tweede zwangerschap en al sinds 9 weken bandenpijn, voornamelijk bij onverwachte bewegingen (hoesten en niezen bijvoorbeeld). Dan echt een steek in mijn zij. Als ik fysiek heel actief geweest ben, dan heb ik ook last van mijn bekken/onderrug. Ik herken dit dus van mijn eerste zwangerschap, toen begon het alleen veel later pas. Zover ik weet is het niet schadelijk, alleen vervelend. Als je rust kan houden, helpt dat (dus daar helpt een vlucht van 14 uur wel bij, haha).