7 Reacties

20 dagen geleden

Wij hebben de owlet gebruikt bij onze jongste , en als je enigszins geruststelling zoekt om wat voor reden dan ook zijn ze het iedere cent dubbel en dwars waard. Wij hebben ook van luvion zo’n alarm matje gehad, maar dat vertrouwde ik dus voor geen meter. Dankzij de owlet heb ik een jaar lang prima geslapen ondanks de zorgen. Ik heb er echt geen aandelen in😂, maar bespaar niet op je gemoedsrust zou ik zeggen

20 dagen geleden

Ik heb dit extreem gehad bij mijn eerste kindje. Ik heb 3 dagen na mijn bevalling niet geslapen en werd bijna opgenomen hiervoor. Geef echt aan dat je hier zo bang voor bent zodat je hierover kan praten. Wij hebben niet gekozen voor iets elektrisch omdat deze dus ook wel is fout af kunnen gaan 🥹wel heb je matrasjes of hoezen van Aerosleep, dit gaf mij wat rust. Mocht je erover willen praten kan je altijd een berichtje sturen, ik snap je paniek 🫶🏻

20 dagen geleden

Ik herken het wel, ik was hier ook heel lang bang voor bij m’n eerste, en soms nog steeds (ze is nu 3). Ik begrijp je behoefte om hier meer controle over te hebben, maar als je van de angst af wil (of minder angst) werkt het beter om er mee te dealen. Dit soort gadgets zijn nooit genoeg, soms geven ze alleen maar meer onrust. Wij hebben 3 jaar geleden de babyfoon na een aantal weken juist weggedaan, omdat we op dezelfde verdieping lagen en haar ook prima zo konden horen als ze huilde. Dit gaf mij toen wat meer rust omdat ik niet meer elk klein geluidje hoorde en dan de hele nacht wakker lag. Het enige waarover je echt controle hebt is zorgen dat hij veilig slaapt, door de richtlijnen te volgen. De kans op sids blijft altijd aanwezig maar is gelukkig heel klein. Sterkte! En geniet ervan!

20 dagen geleden

Reactie op spablauw

Wij hebben de owlet gebruikt bij onze jongste , en als je enigszins gerusts ...
*oudste

19 dagen geleden

Reactie op spablauw

*oudste
Bij de oudste wel maar bij de jongste niet? Hoe kwam het dat dit anders was?

18 dagen geleden

Wij hebben bij onze zoon sensors van Luvion gebruikt. Toen hij nog rustig in bedje lag was dit een geruststelling voor mij. Toen hij echter meer bewoog hebben we 2x vals alarm gehad, dan schrik je je dood! Toen hij meer bewoog hebben we hem dus uit het bedje gehaald. Nu moet ik zeggen da wij wel een erg onrustige slaper hebben die zijn hele bedje door gaat.

18 dagen geleden

Reactie op DaCha

Bij de oudste wel maar bij de jongste niet? Hoe kwam het dat dit anders was ...
Bij de oudste veel angst door niet fijne gebeurtenissen om ons heen. Bij de middelste ook nog de owlet gebruikt maar na 6 maanden al gestopt. En bij de jongste dus helemaal niet. Ik pak het er nog weleens bij als ze ziek is , want dan schiet die angst er nog weleens in. Maar over het algemeen heb ik gelukkig niet meer dezelfde angst als bij de oudste. Maar echt, het was het voor mij meer dan waard.