Ik heb een bbq gehad met een grote groep mensen, waardoor er 4 barbeques aan stonden. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk uit de rook te blijven, maar dit lukt natuurlijk niet altijd. Nou was het mij aardig gelukt om redelijk uit de rook te blijven en ik moest tussendoor even weg. Toen ik terug kwam en dacht dat de bbq voorbij was, was er toch nog een bbq aangezet. We zaten onder een tent en de bbq stond ook nog net onder de tent. De bbq stond zo, dat de rook vol in mijn gezicht kwam (ik zat op 2 meter afstand). Ik kon nergens anders zitten. De bbq stond ook al een tijdje aan waardoor de rook volgens mij ook aardig onder die tent hing. Er kwam ongelofelijk veel rook vanaf. Ik ben toen na een kwartier weg gegaan. Ik voelde mij er niet goed bij. Maar ik heb dus aan het eind heel veel rook naar binnen gekregen. Nu zullen sommigen het misschien overdreven vinden, maar ik maak mij hier wel zorgen over. Ik weet dat bbq lucht bestaat uit veel schadelijke stoffen. Ik heb die nacht heel veel last gehad van brandend maagzuur. Echt heel veel pijn. Terwijl ik mijn hele zwangerschap dit nog nooit gehad heb. De volgende ochtend hele erge keelpijn. De volgende nacht ook weer heel erg maagzuur en daarna niet meer. Zou dit door de bbq komen of is het echt toeval? Ik maak mij echt zorgen dat ik op 1 avond zo'n grote hoeveelheid schadelijke stoffen heb binnen gehad en ik weet dat dit ook naar de placenta gaat. Zo bang dat die kleine hier iets aan over houdt. Kan niet goed zijn. Ik ben zo voorzichtig en baal ervan als ik ik situaties terecht kom als deze.