4 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben een paar weken geleden bij de bedrijfsarts geweest. In verband met HG. Ik vond het een heel fijn gesprek hij was heel begrip vol. We hebben afgesproken dat als ik me wat beter voel ik voorzichtig weer aan het werk kan gaan voor een paar uurtjes per week. Sinds het gesprek met de bedrijfsarts is het vanuit locatie en leidinggevende eindelijk rustig. Voor dat de bedrijfsarts werd ingeschakeld werd er veel gepusht en dat was erg vervelend.

3 maanden geleden

hey, Normaal gesproken schakelt je werkgever een bedrijfsarts als je niet in staat ben om je werk volledig te doen. Ik heb vorige week woensdag face time gesprek met bedrijf arts ze stellen vragen hoe je voel en staan echt bij jou kant!!. ik werk normaal gesproken 32 uur nu 12 uur per week van 9 tot 12( 4 dagen). we gaan maandelijks kijken hoe veder. ik werk ook van uit huis. Als niet gaat gaat het niet!

3 maanden geleden

Mijn ervaring is dat de bedrijfsarts in geval van zwangerschap echt heel erg terughoudend is met werken. Als jij zegt dit is te zwaar, dit wil ik wel proberen zal hij daar hoogstwaarschijnlijk in mee gaan…

3 maanden geleden

Hi , Ik zie dat je dit topic dubbel hebt aangemaakt . Ik zal om het overzichtelijk te houden deze sluiten . Liefs, Jaleesa|Moderator