29 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op kristab88

70 is niet het vereiste maar 86 volgens mij?
Volgens mijn kraamzorg moet het 70 zijn

16 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy88

Volgens mijn kraamzorg moet het 70 zijn
Bij Kraamvogel is het 80cm

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Waarom komen ze bij jullie wel langs en moet het bij mij via videobellen🙈
Ik heb geen idee, ik zit bij een gewone organisatie geen zzp’er ofzo.. was eigenlijk al verbaasd dat ze überhaupt langs komen😅

16 dagen geleden

Onze kraamzorg is vanmiddag geweest voor de intake. In hun voorwaarden staat 65-85 cm als acceptabel en ze vertelde dat ze zelf liever 65 hebben dan 85 omdat ze allemaal vrij klein zijn. Mocht er onverhoopt ivm drukte toch iemand anders komen doen ze alleen het bed niet verschonen, maar dat kan mijn man dan prima doen.

16 dagen geleden

Reactie op kiim92

😲 dat is gek! Weet niet of het nog een verschil maakt, maar wij hebben ee ...
Ja zo ben ik het ook hwend van jaren terug. Het was natuurlijk niet de dame die daadwerkelijk bij je kwam kramen maar vind het wel heel onpersoonlijk.

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Ja zo ben ik het ook hwend van jaren terug. Het was natuurlijk niet de dame ...
Ik begreep dat ze bij een eerste kindje langskomen. Even persoonlijk contact maar ook voor hen om te weten waar ze terecht komen (of het huis een beetje op orde is, type personen enz). Maar geen idee of dit ook echt zo is. De intaker komt volgende week bij ons!

16 dagen geleden

Reactie op Lola28

Ik begreep dat ze bij een eerste kindje langskomen. Even persoonlijk contac ...
Dat hebben ze bij ons wel gedaan! Alleen niet naar het huis gekeken, alleen geadviseerd om klossen te bestellen 😊

16 dagen geleden

Reactie op Lola28

Ik begreep dat ze bij een eerste kindje langskomen. Even persoonlijk contac ...
Nou mijn anderen kinderen is al een aantal jaren geleden dus geen idee of daarmee te maken heeft haha. Nouja we gaan het meemaken. Haha

16 dagen geleden

Reactie op kristab88

70 is niet het vereiste maar 86 volgens mij?
Hier is de eis ook tussen de 70 en 80 cm (dus 86 zou juist te hoog zijn). Ons bed is 65 cm en ben niet meer van plan om te verhogen. Vorige keer wel gedaan en toen steeds een krukje nodig gehad om erin en eruit te komen. Zwanger ging dat nog wel. Maar net na de bevalling wad dat echt geen pretje 😅 We verhogen het logeerbed wel voor die ene controle per dag als dat echt nodig is. Bevallen wil ik sowieso niet in bed (liefst in het ziekenhuis, maar is niet deken of we dat halen ivm snelle bevalling)