23 Reacties
één maand geleden
Yup! Merkte het gister nacht heel erg, ik was echt chagrijnig/ geirriteerd door alles om me heen. Ben nu bijna 34 week. Denk dat het ook wel komt omdat het gewoon te veel/ te zwaar/ te vermoeiend word.
één maand geleden
Dat, en ook emo. Ging vandaag babykaartjes aanpassen ( we hebben de proefdruk al binnen dus niet bepaald de eerste keer dat ik hem zag ) en zat met tranen in mijn ogen.
één maand geleden
Heeeel herkenbaar, ‘s nachts kan ik niet meer fijn liggen dus ben erg vaak wakker, moet dan plassen en merk dat ik geïrriteerd word van elke keer het bed in en uit stappen en weer een fijne proberen te vinden.
Ben nu 34.4
Merk ook wel dat ik sneller geïrriteerd ben op m’n vriend maar gelukkig blijft hij heel rustig en snapt hij mij wel
één maand geleden
Zeker, het is zo zwaar mijn geduld is echt OP. Laatst gekookt met mijn laatste kracht. Ik mijn vriend roepen, hij had me niet gehoord maar ik wist dat niet. Vervolgens schreeuw ik naar boven “HOEZO KOM JE NIET IK ROEP JE TOCH?”
Het verdient geen schoonheidsprijs.. maarja..
één maand geleden
Haha hier nog één.. ik kan er nu om lachen maar op andere momenten..
Ik probeer mn man echt te sparen en steeds tegen mezelf te zeggen; niet reëel als je hem nu afsnauwt, hij doet totaal niks fout, hij doet juist alles om je te helpen.
Maar kan me ook mateloos irriteren aan van alles en nog wat. Mensen die niet snel genoeg optrekken bij een stoplicht, mensen die in de weg lopen in de winkel, mensen die een vies luchtje achterlaten in de lift, etc etc.
En ben ook zo jankerig laatste dagen.
Gisteravond wilde ik in bad. We hebben een opblaasbare. Mn man had hem de laatste keer opgeruimd voor mij (superlief!) maar niet schoongemaakt. Dus toen ik hem opzette zag ik dat en moest ik em natuurlijk eerst schrobben want alles is opeens vies. Mn man bod aan te helpen maar ik zei: het lukt me wel. (Terwijl ik dacht: ja, doe maar even want ik ben bekaf). Vervolgens gaat hij gamen en wordt ik boos en verdrietig omdat ik het zelf moet doen en hij hem vies had opgeruimd. Terwijl hij me notabene aanbood te helpen. Toen ik eindelijk klaar was, was ik helemaal op. Alles deed zeer. En ik was boos en te eigenwijs om er nog in te gaan. Dus ik ruimde em op en barste daarna weer in janken uit terwijl ik in mezelf zei: maar ik wou zo graag in bad!!!
Ohh...kon mezelf later wel vierkant uitlachen maar op dat moment!!!
Dus ja..herken het heel erg.
Hoort er beetje bij zo op t eind lees ik hier en daar. Dus wees een beetje mild voor jezelf (en je omgeving 🤭).
Nog een paar weekjes..
één maand geleden
Herkenbaar.
Mijn partner schrok zich gister rot. We waren onderweg naar het ziekenhuis met de auto. Ik moest van hem even een klantenservice bellen nadat hij zelf een kast gesloopt had hier en een onderdeel wou bestellen los. Dan is er zo een ellenlang menu waar je doorheen moet en druk je verkeerd gooien ze je eruit. Dus ik dat menu de 2de keer door nadat ik 1x verkeerd drukte door een hobbel in de weg. Uit het niets testers er dan 1 in je oor zal ik nog even hier naar de supermarkt we zijn vroeg. Dan mis je dus net wat ze zeggen in dat menu omdat er 1 doorheen zit te lullen. Terwijl je dus belt voor iets wat hij sloopt nadat hij trouwens onze peuter van 14 kilo al 3x gezegd heeft niet erop staan en dan zelf zijn poot met 90kilo erop zet. Hij zit zelf altijd te mopperen dat iedereen zijn mond moet houden als zijn werk telefoon overgaat omdat hij het anders niet hoort. De meeste zitten in de vrachtwagen die bellen en bellen handsfree en zijn lastiger te horen. En dan praat hij door mijn telefoontje wat ik voor hem moet plegen heen. Ik werd met toch giftig uit het niets 🙈. Weet zelf ook niet heel goed waar het ineens weg kwam. Maar het was wel duidelijk dat hij dat de volgende keer niet weer moet doen 😬
Als ik het zo type word ik gewoon weer boos. Heb overigens opgehangen en in de middag is hij zelf nog 35 min bezig geweest boven om een nieuwe bodemplaat te bestellen 😂
één maand geleden
Kleuter van 4 die zomaar zegt...
Hou is ff op jo met je gezijk. Opzouten en moove nou!
Uuuh oeps ik ben ff te vel de laatste tijd.
Ag jammer dan. We lachen erom.
één maand geleden
Jaaa heel erg herkenbaar. Snel geïrriteerd en emotioneel.. hormonen en door de pijn van mijn bekken en rug. Voel me echt een klaag. Mensen zeggen dan; je moet rustig aan doen. En dan denk ik, ik doe al zo weinig.. alles kost zoveel energie