11 Reacties

één maand geleden

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en word volgende week ingeleid. Afgelopen weken meerdere keren op de triage gelegen voor extra controles. Helaas is er niets wat je tegen zwangerschapsvergiftiging kan doen. Wel moet je goed opletten dat de klachten niet verergen. Want als ik het goed heb kan het gevolgen hebben voor je ongeboren kindje. Voor nu heel veel rust nemen! Sterkte

één maand geleden

Reactie op Annemarie rol

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en word volgende week ingeleid. Afgelo ...
Hoeveel weken ben je. Ja klopt dat zeiden ze al dat het voor ongeboren baby en voor mij gevolgen heeft. Maar ze houden mij goed in de gaten dat al een geruststelling. Jij ook sterkte. Dank je wel voor je bericht.

één maand geleden

Eigenlijk bijna hetzelfde bij mij nu. Alle controles waren bij mij altijd goed, er were gesprokven van natuurlijke bevalling thuis in bad. Alleen ineens met 37+3 toch een milde stijging van de bloeddruk. Geen klachten, geen eiwitten in urine dus deze week extra controles gehad. Maar bloeddruk helaas in 3 dagen tijd gestegen van 135/85 naar 150/95. Daarom gelijk naar het ziekenhuis doorgestuurd voor meer controles van de bloeddruk, cgt en lab. Naast bloeddruk gelukkig niks afwijkends gezien, maar vanwege mijn termijn (vandaag 38+3) en deze hoge waarde toch inleiding ingepland. Ze hadden morgen gelijk een plek hiervoor, dus ben mij nu aan het inpakken en zo.

één maand geleden

Reactie op Guinda

Eigenlijk bijna hetzelfde bij mij nu. Alle controles waren bij mij altijd g ...
Bij mij waren eerst bij verloskunde ook alles goed niks geks gezien. Alleen vandaag in ziekenhuis wel. Heb achteraf ook klachten maar ik ga niet iedere keer Google wat het kan zijn. Heel veel sterkte voor jou. Dat is snel dag je morgen ingeleid word. Een voorspoedig bevalling.

één maand geleden

Reactie op gientje41

Hoeveel weken ben je. Ja klopt dat zeiden ze al dat het voor ongeboren baby ...
Ik ben vandaag 37+4

één maand geleden

Ik heb dit jaren geleden ook gehad en geen gevolgen gehad voor mij en/of de kleine meid. Uit voorzorg halen ze je kindje eerder of leiden ze eerder in maar het hoeft echt niet heel dramatisch te zijn gelukkig. Ik hoop dat het allemaal mee mag vallen. 💗

één maand geleden

Hier hetzelfde, spannende tijd. Kijken of de bloeddruk nog voldoende stabiel blijft anders verder testen en plan bedenken.

één maand geleden

Zaterdagnacht opgenomen geweest ivm hele hoge bloeddruk. Nu bloeddruk tabletten gehad en nu om de 2 dagen naar ziekenhuis. Onze kleine meid word nu binnen een week gehaald. Dus vanaf dinsdag tot volgende week dinsdag. Dus het word nu wel heel spannend voor ons.

één maand geleden

Hier al de hele zwangerschap een hoge bloeddruk en medicatie. Urine en bloedonderzoek zijn goed. Hoe weet jij dat je tegen zwangerschapsvergiftiging aanzit? Hier ondanks hoge bloeddruk geen sprake van inleiding omdat baby het goed doet ondanks hoge bloeddruk. Zit op p94

één maand geleden

Reactie op Happymom4

Hier al de hele zwangerschap een hoge bloeddruk en medicatie. Urine en bloe ...
Omdat ze dat tegen mij hebben gezegd in het ziekenhuis. Waardes zaten net tegen randje aan. Ik moet nu om de 2 dagen naar ziekenhuis voor controle. Ik word binnen een week ingeleid,.ik werd toch al ingeleid vanwege mijn leeftijd.

21 dagen geleden

Even update: Gelukkig is het bloedonderzoek goed en blijft mijn bloeddruk nu stabiel. Moet nog wel monitoren. Morgen naar ziekenhuis voor in te leiden en dan hopen we snel ons kleine meid vast te houden. Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.