11 Reacties

2 maanden geleden

Kun je dit niet zelf doen? Zowel mijn zus als schoonvader hebben dit gedaan en heel netjes ook. Heb t ook lelijk gedaan gezien hoor, toen we ons huis kochten zat er fotobehang op de muur van onze huidige slaapkamer en het zat er best wel scheef op. Ironisch genoeg was de man een in te huren klusjesman🤭

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Kun je dit niet zelf doen? Zowel mijn zus als schoonvader hebben dit gedaan ...
Nee echt waar?? Zo een klusjesman is dus mijn angst. En mijn partner en ik heb twee linker handen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Dua.aaaa

Nee echt waar?? Zo een klusjesman is dus mijn angst. En mijn partner en ik ...
Ja echt slordig. Dat was niet het enige bijzondere in huis. 😜 Misschien in de familie iemand die je vertrouwt dit te doen? Mijn vader zou ik t bijvoorbeeld niet laten doen, maar m'n schoonvader zeker wel. Die werkt mega secuur en mijn vader is vooral doelgericht (ongeacht hoe je er komt....). En anders zou ik heel veel reviews lezen. Daar kun je ook uit opmaken of die z'n werk goed doet. Ik denk dat je dan juist meer hebt aan een kleiner bedrijf, bij een grotere kun je pech hebben met die ene werknemer..

2 maanden geleden

Mijn schoonzus kan dat echt supergoed! Behangster_Santies op insta, je kan daar eens kijken wat ze eerder gedaan heeft. Ik weet dat ze printjes en foto’s als specialiteit heeft, je kan daar eens kijken!

2 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Mijn schoonzus kan dat echt supergoed! Behangster_Santies op insta, je kan ...
Bedankt!

2 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Mijn schoonzus kan dat echt supergoed! Behangster_Santies op insta, je kan ...
Ik heb haar een berichtje gestuurd. Hele leuke insta! 💕

2 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Mijn schoonzus kan dat echt supergoed! Behangster_Santies op insta, je kan ...
Hoi hoi, doet ze dit werk nog? Ik krijg helaas geen reactie via email of instagram

2 maanden geleden

Reactie op Dua.aaaa

Hoi hoi, doet ze dit werk nog? Ik krijg helaas geen reactie via email of in ...
Oh shit dat doet ze niet handig.. Ik weet wel dat ze een weekendje op de camping zijn, dus misschien heeft ze je berichtje nog niet gezien. Ik zal haar wel even appen!

2 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Oh shit dat doet ze niet handig.. Ik weet wel dat ze een weekendje op de ca ...
Fijn bedankt!

2 maanden geleden

Ik had nog nooit behangen en hebt het met mijn zus samen gedaan het ging super goed. Er staan netjes een lijntje waar je moet knippen wat het heel makkelijk maakt. Wij hadden wel het premium behang gekozen en dat heb ik voor deze babykamer ook weer besteld.

2 maanden geleden

Reactie op MichelleDR91

Ik had nog nooit behangen en hebt het met mijn zus samen gedaan het ging su ...
Ik hoop het te laten doen! Ik heb ook premium besteld. Ik durf het niet aan haha. Jaloers op je