18 Reacties

18 dagen geleden

( wee app geeft nog niet aan dat ik moet bellen) alleen ivm keizersnede zit ik dus wel in die twijfel

18 dagen geleden

Ik zou niet wachten met bellen, ze zijn er voor al je vragen niks is onnodig! Misschien zijn het inderdaad weeen..

18 dagen geleden

Reactie op t.hoi

( wee app geeft nog niet aan dat ik moet bellen) alleen ivm keizersnede zit ...
Ik zou dan juist bellen, ik weet niet wat de reden is dat er een geplande keizersnede is maar lijkt me handig dat er dan overleg is toch?

18 dagen geleden

Hier een beetje dezelfde situatie! Wij hebben de 15de een geplande keizersnede staan. Afgelopen nacht opeens krampen die ongeveer 2 uur hebben aangehouden. Daarna ben ik gelukkig in slaap gevallen. Nu nog steeds een wat onrustig gevoel, menstruatieklachten zeg maar.. ik zat vannacht ook te twijfelen om te bellen, maar niet gedaan. Vanmorgen op aandringen van mijn moeder toch even het ziekenhuis gebeld haha! Gaven aan dat ze ook denken dat het voor weeën zijn. Als het erger wordt moet ik bellen. Ze zei ook dat ik echt altijd mag bellen!

18 dagen geleden

Als ik jou was zou ik ook even bellen! Als ze al zo frequent komen, kan het best zijn dat het weeën zijn! Succes 😘

18 dagen geleden

Ik zou voor de zekerheid bellen! Bij mijn eerste heb ik in twijfels gezeten of het weeen waren tot de vk kwam en aangaf al 7 cm te hebben😅

18 dagen geleden

Ik heb gebeld en mag gelijk langskomen, het is nog niet heftiger geworden. Wel even spannend!

18 dagen geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb gebeld en mag gelijk langskomen, het is nog niet heftiger geworden. ...
Hoe gaat ie nu)

18 dagen geleden

Reactie op Veer1503

Hoe gaat ie nu)
Momenteel 8 cm🙈 eerst naar huis gestuurd met een " blaas ontsteking "😂🙈

18 dagen geleden

Reactie op t.hoi

Momenteel 8 cm🙈 eerst naar huis gestuurd met een " blaas ontsteking "😂🙈
Omg! Succes!😍 nog eventjes

18 dagen geleden

Hij is er!😍 onze lieve zoon Niek is geboren. Hij weegt 2720 gram en doet het harstikke goed🩵

18 dagen geleden

Reactie op t.hoi

Hij is er!😍 onze lieve zoon Niek is geboren. Hij weegt 2720 gram en doet h ...
Oh wat fijn! Gefeliciteerd 💙

18 dagen geleden

Gefeliciteerd! 🩵Gelukkig dat je toch maar gegaan bent haha

18 dagen geleden

Oh wauw! Wat een mooi bericht! Gefeliciteerd en geniet er van! 🩵

18 dagen geleden

Gefeliciteerd! Wat een verrassing zeg 🩵

18 dagen geleden

Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat het goed met jullie🩵

18 dagen geleden

Bedankt iedereen🩵🩵🩵

18 dagen geleden