Hoihoi
Ik zit vanaf half 7 beneden met af en toe behoorlijke krampen. Ze komen om de ong 5 minuten en houden 30 seconden aan ongeveer. Ik voel de krampen van binnen vlakbij de vagina en soms doet het ook bij mijn buik behoorlijk pijn.
Ik dacht eerst dat ik "verstopping" had want zo voelt het wel een beetje..
kan dit het begin zijn van de eventuele bevalling?
Wij hebben de 20e een geplande keizersnede staan dus dan twijfel ik of ik het ziekenhuis al moet bellen of moet afwachten tot dat ze echt regelmatig en krachtig komen.
Misschien dat het ook wel indalings weeën zijn of voor weeën en ik wil hun eigenlijk niet steeds onnodig bellen.. herkent iemand dit?
Hier een beetje dezelfde situatie! Wij hebben de 15de een geplande keizersnede staan. Afgelopen nacht opeens krampen die ongeveer 2 uur hebben aangehouden. Daarna ben ik gelukkig in slaap gevallen. Nu nog steeds een wat onrustig gevoel, menstruatieklachten zeg maar.. ik zat vannacht ook te twijfelen om te bellen, maar niet gedaan. Vanmorgen op aandringen van mijn moeder toch even het ziekenhuis gebeld haha! Gaven aan dat ze ook denken dat het voor weeën zijn. Als het erger wordt moet ik bellen. Ze zei ook dat ik echt altijd mag bellen!