16 Reacties
7 maanden geleden
Ik twijfel, ene kant wil ik het morgen bekend maken andere kant afwachten op de 13 weken echo.. Ben morgen 12 weken en wacht nu op de nipt + nevenbevindingen uitslag.. Heb pas 1 mei de 13 weken echo met 13+5.. Heb voor mezelf 26 April nog een pretecho geboekt misschien als ik dan de uitslag heb en goed gevoel bij de echo ik het bekend maak.. Lastig 😆
7 maanden geleden
Wij vertellen het mijn schoonouders dit weekend. Alleen omdat wij een akkerbouw bedrijf hebben thuis en stel het is druk volgende week. Dan hebben wij eindelijk onze eerste echo met 10 weken. Dan kijken ze niet heel raar op dat wij dan weg zijn. Na deze echo maken we het verder bekend.
7 maanden geleden
Reactie op tdkramer
En op bijvoorbeeld op social media?
Wij twijfelen of we het überhaupt op social media willen zetten..
daar ben ik nog niet helemaal over uit… als we het doen pas ver over de 20 weken denk ik.
De belangrijkste mensen rondom ons weten het binnen 2 weken met de bruiloft, een dag na de termijn echo.
7 maanden geleden
Ik ben nu 8+2 zwanger. Wij hebben het aan mijn schoonouders verteld, gelijk na de positieve test. Verder ook aan mijn zakenpartner en zijn vrouw, zodat hij rekening met mij kan houden en begrip voor tonen. De andere mensen weten het nog niet en het blijft lastig om mij niet te verspreken. We zijn van plan om het na 12 weken aan de rest van de wereld te vertellen.
7 maanden geleden
Ik heb het al met mijn familie gedeeld en dit weekend met de schoonfamilie, maar mijn nipt is pas volgende week.
6 maanden geleden
We hebben het vandaag zo bekend gemaakt. Wel een echo foto van 2 weken aangezien de vk geen echoscopiste was en ik vandaag spoed echo kreeg en ik het alleen belangrijk vond om een kloppend hartje te horen, ze wist niet hoe je fotos moest maken. Onze dochter vanochtend verteld en had meteen deze tekening gemaakt. Grijze poppetje is haar konijn knuffel 😂
6 maanden geleden
Na de 7 weken echo aan naasten, na de 10 weken echo aan de rest van de familie/vrienden en werk, als laatst na de 13 weken echo (gister) op de socials. De nipt uitslag moet wel nog binnenkomen.