8 Reacties
6 maanden geleden
Wij wachten tot na de termijnecho om het onze ouders te vertellen, de NIPT en 13-weken echo ga ik daarvoor niet afwachten. Komt mooi uit want a.s. vrijdag is de echo en de week erna is het moederdag🥰. Over wat ik daarna aan wie wanneer wil vertellen ben ik nog niet over uit
6 maanden geleden
Ik ben vandaag ook 10+3, wij gaan het met het weekend van moederdag vertellen. Vanavond hebben wij de termijnecho, dus het is wel heel moeilijk om het nog voor ons te houden🙈
6 maanden geleden
Ik ben nu 11+1 weken zwanger mijn ouders en schoonouders weten het al vanaf het begin dat ik zwanger ben. Dit weekend laten we het de broers, zussen en grootouders weten dat we zwanger zijn. En op Moederdag zijn wij 12+6 weken zwanger en dan willen wij het graag via sociale media bekend maken aan iedereen.
6 maanden geleden
Ik ben nu 10w
Maar mijn ouders wisten het al met 6w
Mijn schoonouders met 7w (na eerste echo) en toen ook op werk verteld van wegen het ziek zijn.
En met 9w een paar vriendinnen verteld.
Wij trouwen vrijdag en hebben donderdag de termijn echo met 10+2 en op onze bruiloft gaan we het aan iedereen bekend maken 🥰
Ik twijfel enorm of ik het op social bekend wil maken.
6 maanden geleden
Ik ben nu 13+4, na vandaag weer een goede pretecho te hebben gehad (vorige week 13 weken echo gehad en nipt + nevenbevindingen waren helemaal goed)
Gaan we het aankomend weekend als eerste bekend maken aan onze oma’s (ouders weten het al) met de familie etc hebben we bewust gewacht mocht het toch ineens anders zijn gelopen.
Ik heb kleine houten kistjes gemaakt met sokjes erin, een echo foto, en een gedichtje in het deksel.. ben erg benieuwd hoe iedereen gaat reageren 🥰
6 maanden geleden
Onze kring dichtbij (ouders, broers/zussen, goede vrienden) hebben we het met 8 weken verteld. Mijn beste vriendin en mijn mans beste vriend direct na de positieve test. Werk wist het ook al met 4+2 vanwege bepaalde werkzaamheden die dan niet meer mogen.
Vandaag 13+4 en goede 13-weken echo gehad dus deze week komt de rest van de familie (oma's, ooms/tantes etc) en vrienden aan de beurt