7 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben vandaag ook weer bij m'n bekkenfysio geweest, vorige zwangerschap begonnen de bekkenklachten al met 15 weken en nu dus met 10 weken (weliswaar iets te enthousiast getuinierd). Je kan op internet best veel ontspanningsoefeningen vinden en er is ook een app die ik in m'n vorige zwangerschap heel handig vond, hij was toen alleen nog gratis 😅, Rost Moves for mamas.
Maar ik zou zeker optijd opzoek naar een goede bekkenfysio gaan, scheelt veel ellende tijdens en na de bevalling.
5 maanden geleden
Bij mij is het met 13 weken gestart. Bij mijn vorige zwangerschap zwangerschap rond de 20 weken. Ik ben toen ook halve dagen gaan werken omdat het niet meer ging. En ben bang dat ik daar nu weer aan moet gaan geloven. Hoe gaat het met jullie met werken en bekkenpijn?
5 maanden geleden
Werken gaat hier nog wel, maar moet echt oppassen met veel wandelen. En hurken is niet fijn, maar wel heel vaak nodig met een peuter…..
We zijn nu op vakantie, als we terug zijn ga ik weer naar de fysio. Daar ben ik vorige maand twee keer geweest en in combi met wat oefeningen gingen het een heel tijdje goed. Nu heb ik het overbelast denk ik 😒
5 maanden geleden
Reactie op Smos
Werken gaat hier nog wel, maar moet echt oppassen met veel wandelen. En hur ...
Dat is balen hopelijk trekt de overbelasting weer snel weg😅
Ik werk op een peutergroep en heb een dreumes thuis die nog niet loopt. Ik hoop dat ze snel gaat lopen🙈
Ik heb vandaag op het werk aangeven dat ik er last van heb. Niet omdat ik minder wil werken maar ook niet weet hoe lang ik het volhoudt om volledig te blijven werken. Dan kunnen ze alvast na denken over een oplossing. Er werd heel lief nagedacht hoe we mij kunnen ontlasten en dingen aanpassen. ook al is het lastig als je op een peutergroep werkt.