10 Reacties

één maand geleden

Je had duidelijke voorwaarden in een kwetsbare relatie en je ouders hebben zich daar niet aan gehouden. Ik begrijp je reactie ‘nooit meer dan!’ Want dat roept dit op. Maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je ouders waarom ze je niet gebeld hebben. Wat maakt dat ze zich niet hebben gehouden aan de afspraak? Aan de hand daarvan kun je de situatie beter wegen. Veel liefs!🌸

één maand geleden

Kind.... het is al vermoeiend om te lezen... Als jij je ouders (of welk familielid dan ook) niet in je leven wil hebben dan ben je niemand iets verplicht hoor. Waar een wil is, is een weg betreffende het oppassen op je zoontje. Geen idee hoe oud hij is, maar vanaf 2 mogen ze naar de peuterspeelzaal. Dat zal je vast en zeker een ochtendje of 2 rust geven. Denk aan jezelf, van stress wordt niemand beter 🍀

één maand geleden

Reactie op lianne1985

Je had duidelijke voorwaarden in een kwetsbare relatie en je ouders hebben ...
Mijn partner zegt dat ze het niet nodig vonden om te melden.

één maand geleden

Reactie op Chibi24

Kind.... het is al vermoeiend om te lezen... Als jij je ouders (of welk fa ...
Daar gaat hij normaal ook heen 2 ochtenden in de week. Maar dat is een kleine groep en daar houden ze rekening met alles en komt hij niet steeds ziek weg. Nu is daar vakantie en zeiden mijn ouders omdat ik ziek was dan anders 1 dag in de week bij hun voor mijn rust. Ik heb gedacht misschien gaat het goed. En kan mezelf nu wel voor de kop slaan dat ik het vertrouwde. Hij komt net binnen valt en roept kut.

één maand geleden

Het is duidelijk. Net met uitkleden was zijn knie kapot. Hij was geduwd. Mijn moeder gebeld blijkt hij van de trampoline af te zijn geduwd door een kind van 7. Was ze ook even vergeten te melden. Dit was dus echt 100% de laatste keer dat ze hebben opgepast.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Daar gaat hij normaal ook heen 2 ochtenden in de week. Maar dat is een klei ...
Maar bij een peuterspeelzaal lopen toch ook kindjes met snotneuzen etc.? Juist bij meer kinderen lijkt het me dat je meer infectie druk hebt. Iig werd mijn dochter juist ziek door het kinderdagverblijf 🙈 Ik zou overigens ook pissig zijn hoor! Afspraak is afspraak. Dus ik vind je zeker niet onredelijk!

één maand geleden

Ik vind je helemaal niet onredelijk. Grappig ook dat als de kinderen van je broertje daar zijn, ze jouw zoontje wel weigeren. Maar zodra jouw zoontje er is dan mogen de kinderen van je broertje gezellig binnen wandelen... Pfff wat een vervelende situatie zeg!☹️ Heel veel sterkte en ik hoop dat je niet ziek wordt 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Flower221

Maar bij een peuterspeelzaal lopen toch ook kindjes met snotneuzen etc.? Ju ...
Hij gaat 2 ochtenden in de week heen in een groep van maximaal 4 kindjes. Ze hebben daar nog 2 kwetsbare kindjes zitten op die groep. Daardoor zijn er wat extra hygiëne maatregelen en staat er ook altijd wel een raam open om te luchten. Ook zijn ze zodra het droog is altijd wel buiten. Hij is er wel eens ziek door geworden en toen was ik daarna ook wel echt ziek. Maar hij is niet continue ziek door daar. Normaal is dat ook gewoon pech als hij wat meeneemt. Nu met de zwangerschap zijn we daar extra alert op.

één maand geleden

Reactie op Emma7632

Ik vind je helemaal niet onredelijk. Grappig ook dat als de kinderen van je ...
Precies dat dus. Dat is waar ik denk ik het meest kwaad om ben. Maar eigenlijk is het wel vergelijkbaar met vroeger. Alles wat ik niet mocht en waar ik echt bizar voor gestraft werd. Kwamen mijn broertjes mee weg en kregen ze nog net geen schouderklopje en applaus voor. Ik snap dat van toen nog steeds niet. En nu doen ze het weer. Dat doet echt zeer.

één maand geleden

Ik begrijp je reactie heel goed en vind niet dat je wat anders had moeten doen. Je geeft al aan heel vaak rekening met hun te hebben hgouden en ze toch weer het voordeel van de twijfel te hebben gegeven. En uit je verhaal blijkt dat het al heel lang lastig gaat, om even zacht uit te drukken. Dan is de rek er wel een keer uit..