82 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb een zittenb beroep, ik bin verkoop binnendienst en interieurdesigner bij een bedrijf die modulaire gebouwen bouwd. Ik merk wel dat ik wat minder goed kan concentreren en de misselijkheid helpt ook niet. Daarom weten mijn collega's ook al van de zwangerschap, ook al ben ik maar net in de 9. week.

7 maanden geleden

Reactie op Sina Alea

Ik heb een zittenb beroep, ik bin verkoop binnendienst en interieurdesigner ...
Ik geloof direct dat misselijk zijn en concentreren op iets elkaar goed in de weg kunnen zitten. Gelukkig ben ik niet misselijk en kan ik in principe alles gewoon doen al moet ik wel zeggen als ik druk ben of mij druk maak soms wel even een stapje terug moet doen of 2 omdat ik dan een beetje licht in mij hoofd word

7 maanden geleden

Ik ben docent stralingsbescherming waarbij het advies van het bedrijf is om zsm na ontdekken zwangerschap het te melden, dus bij mij wisten ze het al met 4+2 🙈 ik deed wel eens practica met radioactieve stoffen en hier wordt je dan van afgehaald. Heb meestal een kantoorbaan met afwisselend hele dagen cursussen geven. In het begin gaf het wel rust om me met een goede reden gewoon openlijk beroerd te voelen, zorgde ook voor meer begrip. Ben nu 10+3 Zit nu alsnog deels in de ziektewet omdat ik weer last heb van extreme vermoeidheid en m'n moeder zal op korte termijn overlijden dus mentaal ben ik er ook niet lekker bij. Nu dan maar even minder met werk bezig zijn

7 maanden geleden

Hier ook zittend beroep. Ik ben acceptant zakelijke verzekeringen. Maar mijn concentratie is ook ver te zoeken. Vind het enorm lastig om mij ergens toe te zetten.. tegen de namiddag ook echt moe. Ben in week 7🙈

7 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ik ben docent stralingsbescherming waarbij het advies van het bedrijf is om ...