21 Reacties

één maand geleden

Rafaël gaat mijn keuze naar uit

één maand geleden

Reinoud vind ik echt heel leuk bij Josefien! Afkorting Rein ook erg leuk! Op tweede plaats Berend/Beer. Rafaël en Raf heb ikzelf niet zoveel mee. Maar dat is smaakkwestie. Niet verkeerd maar niet mijn ding 😉

één maand geleden

Ik vind Reinoud heel leuk passen bij Josefien. En als tweede Berend

één maand geleden

Ach ik vind Berend wel leuk! Zeker met de afkorting Beer (en dan in zo'n schattig berepakje😍) Mijn zwager heet Reinoud en noemen we ook altijd Rein!

één maand geleden

Beer vind ik nu wel heel leuk, maar op latere leeftijd minder.. Raf en Rein blijft denk ik langer leuk en passend ☺️

één maand geleden

Berend en Beer super leuk

één maand geleden

Reinoud vind ik wel erg leuk bij josefien passen

één maand geleden

Ik vind Berend en Beer echt leuk! En past leuk: Fien en Beer 🐻

één maand geleden

Zijn er nog meer meningen? 😃🤡

één maand geleden

Ik vind Rafaël met Raf het leukste!

één maand geleden

Reinoud vind ik het mooist erbij passen :)

één maand geleden

Ik vind Berend heel leuk! Ken iemand die 2 kinderen heeft genaamd Berend en Florien, lijkt een beetje op jullie combi dan. Ik vind het tof!

één maand geleden

Beer!🐻

één maand geleden

Rafael - Raf, stoere naam ook als hij ouder is! Heel leuk.

één maand geleden

Beer!

één maand geleden

Rafael

één maand geleden

Ik ook Berend!

één maand geleden

Berend/Beer!

één maand geleden

Ik vind Berend (Beer) erg leuk!

één maand geleden

Reinoud en rein vind ik het meest passend bij josefien-fien Berend en beer vind ik ook wel wat hebben. Maar vind dat lastig. Nu bij een kind is dat schattig. Maar ik ken een man die dus beer heet en alles behalve dat is. Heb je een boom van een vent van 1.90 die stevig en gespierd is dan zeg ik ja leuk en passend. Echter is die kennis 1.75 en bijna door het sleutelgat naar binnen. De naam klopt bij hem gewoon totaal niet en hij vind hem zelf ook vreselijk om die reden.