19 Reacties

3 dagen geleden

Ik hoor ook altijd veel over de Fisher Price boederij maar die is overal uitverkocht haha.

3 dagen geleden

Reactie op BabyZ-DV

Ik hoor ook altijd veel over de Fisher Price boederij maar die is overal ui ...
Jaaa die is geweldig!

3 dagen geleden

Keukentje! En stapelbekers, nog steeds. Bij voorkeur met iets om erin te doen. Nu zijn dat de kersthuisjes van de AH van een paar jaar geleden.

3 dagen geleden

De magneten van smartmax. Met ander speelgoed is hij toch sneller klaar. Hier is hij echt ff zoet mee en heeft er echt plezier aan, aan zn gelach en enthousiaste gegil te horen. Echt kopen! Marktplaats en vinted kun je ook even kijken.

3 dagen geleden

Mega Bloks en de oude vertrouwde stapelbekers zijn hier favoriet!

3 dagen geleden

Ik heb de magnetische blokken van geomag voor de kerst. Ze vind het de smartmax leuk en hoop dat ze zo ook een beetje leert stapelen zonder dat het meteen omvalt haha. Tot nu toe zijn de boekjes van melissa en doug met pop-it een hit, de de ballenbaan waar ze op moet slaan met een hamertje en de stapelbakjes van fischerprice. Heb wel geluk met een kindje die heel graag zelfstandig speelt

3 dagen geleden

Winkelwagentje en keukentje inclusief pannen en "boodschappen". Smartmax Grote plusplus Zandbak Bal

3 dagen geleden

Die vtech ballenboom, stopt ze die bal niet in haar mond? Ik zou dat wel heel erg eng vinden

3 dagen geleden

Voor een keukentje vind ik ze nog iets te klein. Die van ons heeft met haar eerste verjaardag een keukentje gekregen, ze kijkt er nog niet veel naar om, af en toe eens deurtjes open en sluiten of de keuken leeghalen, maar best zelden. Onder de kerstboom ligt de boerderij van Fisher Price en Smartmax diertjes, benieuwd 🤩. Waar de dochter zich momenteel mee bezighoudt is haar boekenkastje volledig leegmaken, autootjes (fisher price/Bumba/duplo), een bal en alles dat muziek maakt. Ze is lang into speeltafeltje van little dutch en haar loopkarretje geweest maar dat enthousiasme is geminderd.
Gonge activiteitenringen. Gekregen met zijn geboorte een jaar geleden en speelt hier al zeker een half jaar mee. Ik snap niet wat hij eraan vindt, maar zijn fantasie wordt zeker geprikkeld.

3 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Die vtech ballenboom, stopt ze die bal niet in haar mond? Ik zou dat wel he ...
Nee die ballen zijn best wel groot! Past zeker niet in het mondje van mijn dreumes!

2 dagen geleden

Is dat deze Boerderij van Fisher Price?

2 dagen geleden

Reactie op Abietje

Nee het is een iets andere

2 dagen geleden

Reactie op saschaax

Nee het is een iets andere
Heb je een foto of een linkje er van?

2 dagen geleden

Reactie op Abietje

Heb je een foto of een linkje er van?
https://amzn.eu/d/62aV3g8 . Het is deze alleen hierop duurt het ook 6/7 maanden zie ik

7 uur geleden

Reactie op Abietje

Ik heb deze gekocht dus zal laten weten of hij ook zo leuk is haha!

4 uur geleden

Reactie op saschaax

https://amzn.eu/d/62aV3g8 . Het is deze alleen hierop duurt het ook 6/7 m ...
Deze heeft mijn zoontje voor zijn eerste verjaardag gekregen en is echt nog steeds een groot succes! Wij hebben deze versie https://amzn.eu/d/1UcQXQO alleen ik zie dat hij momenteel uitverkocht is. Wij zetten hem in het Engels sinds we dat ook thuis spreken. De Nederlandse versie kon ik toen nergens vinden.. maar als hij weer beschikbaar is is het echt een aanrader!