Hi,
Ik ben inmiddels beddengoed aan het kopen voor de kleine smurf. Ik heb al dekentjes (die van Koeka) en ga voor een wollen hoeslaken van Daalouma.
Dus ik moet nog een paar “gewone” lakentjes hebben voor onder de dekentjes. Ik vind ze bij babywinkels alleen belachelijk duur voor een wit lappie stof. Hebben jullie tips voor simpele, betaalbare lakens? Mag ook gewoon helemaal wit zonder printjes.
Wij hadden zelf 2 wat simpele gekocht, en wat leukere op ons kraamcadeau lijstje staan. Uiteindelijk sliep meneertje onder een (heel duur, maar wel fantastisch) Fedde en Kees lakentje, dus we hebben amper gebruik van de andere lakentjes gemaakt.. Zou er dus sowieso niet teveel aanschaffen, misschien slaapt je kindje ook liever onder een ander soort lakentje dan wat je in eerste instantie koopt.
Ik weet niet of je ervan bent maar na lang wikken en wegen heb ik ze (duurder merk) gekocht via Vinted. Super netjes verzorgd werd het geleverd en zo goed als nieuw.
Ik heb bijna alles van Vinted. Ben zelf ook van de duurzaamheid, dus vind "nieuw" kopen niet zo m'n ding. En vaak zijn de spullen nog super goed en amper gebruikt!
Helemaal wit zonder opdruk zijn 7 a 8 euro gemiddeld. Ik heb er 6 stuks gehaald in de eerste zwangerschap. Maar met 4 stuks zou je ook wel uit de voeten kunnen.
Ik heb ze destijds bij BabyDump gehaald. Maar online overal verkrijgbaar.
Dank voor alle tips! Alles wat ik nu in huis heb (behalve wollen hoeslaken) komt inderdaad van Vinted. Ook kleding e.d. dus zal daar zeker ook kijken.
En anders heb ik nu een paar mooie tips voor winkels. Vond 30,- voor een laken gewoon echt te veel 🙈