10 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb dit ook links maar dan aan de achterkant, de verloskundige dacht bij mij aan gekneusde ribspieren.
Zo’n ellendig beurs gevoel op een gekke plek die ik zelf niet verwacht had, maar blijkbaar kan je torso/buik/borstkas door de baby ook zo opgerekt worden dat die spieren beschadigen.
22 dagen geleden
Oh ik heb dit ook!! 36+2.. stond er gisteren mee op.. dit heeft echt uur aangehouden totdat we toevallig op controle bij vk moesten, toen was het weg.. vk kon er verder geen verklaring voor geven.. door de dag veel gedaan. Dochter lopend opgehaald op de bso en toen kreeg ik dat weer.. alleen links en kon echt moeilijk lopen daardoor. Hele avond last ervan gehad... En als ik dus teveel loop begin ik er weer last van te krijgen.. dus ik ga niet meer (wat je ver kan noemen) lopen.... Ben net in mn verlof en heb extra taakjes laten liggen omdat ik bij mn dochter me verveelde.. die moeten nu wel af en als ik deze pijn heb is lopen zelfs te pijnlijk.. weet zelf niet wat het is maar blijkbaar bij voorgaande berichten de banden ??
22 dagen geleden
Reactie op nicolehzz
Ik heb dit ook links maar dan aan de achterkant, de verloskundige dacht bij ...
Ah ok. Ik voel het inderdaad soms ook aan de achterzijde links. De baby ligt soms overdwars en soms met het hoofd naar beneden en dan weer naar boven. Dus misschien heeft ie wat schade veroorzaakt met al het gedraai idd. Dank je