10 Reacties

17 dagen geleden

Ik had dan een keizersnede dus een mooi ziekenhuis jurkje aan. Maar voor direct erna had ik deze van de bonprix met een 3/4 stretch viscose harembroek. Ook fijn dat hij open kan met de borstvoeding en anders met het huid op huid contact zonder meteen in je blote kont te liggen. Heb in dit hemd gewoond samen met nog 2 pyjama's van hun met knoopjes voor. Voor deze keer zelfs nog 1 bijgekocht.

17 dagen geleden

Ik heb in dezelfde lijn een pyjama met broek en topje met korte mouwen gekocht. Geweldig setje zit ideaal. Denk dat het ook fijn is met een voedingsbh eronder en dan alles open kunnen doen.

17 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Ik had dan een keizersnede dus een mooi ziekenhuis jurkje aan. Maar voor ...
Ik had deze ook vorige keer (februari) en was nu zo versleten (is ook een goede zwangerschapspyjama) dat ik een nieuwe (tweedehands) gekocht heb. Zou zelf niks van Shein of Temu oid bestellen. Je weet nooit wat voor schadelijke stoffen er misschien in die kleding zitten (hoeft niet aan Europese regelgeving te voldoen en vanuit mijn werk weet ik dat de aangegeven materiaalsamenstelling (ook al staat er dus 100% katoen) bij dit soort ketens vaak niet klopt...)

17 dagen geleden

Ik zoek iets soortgelijks van WearLila. Maar is tikje aan de dure kant en komt uit de VS dus geen zin in importkosten. Ben nog zoekende..

17 dagen geleden

Gok ergens dat je het altijd wel enorm warm zal hebben met de inspanning 😅 denk dat een sportbh mijn enige optie is sinds ik een bevalbad wil proberen.

16 dagen geleden

Bij mijn eerste had ik gewoon een joggingbroek en een tshirt aan, tot ik onder de douche ging. Daarna naakt gebleven t/m bevalling. Echt helemaaaaaaaal niet mee bezig geweest. Ik had het ook zo heet, zweette me kapot. Dus leuk bedacht zo'n beval-outfit, maar zelf vond ik het juist heerlijk iets schoons aan te doen NA de bevalling. Voor/tijdens de bevalling zat ik zo in mijn bevalbubbel dat ik me echt niet druk maakte over wat ik wel of niet aan had. Enige waar ik over na had gedacht van tevoren is een chille pyjama met knoopjes (uit normale collectie bij zeeman, maatje groter gekocht) voor na het douchen en terug naar huis uit het ziekenhuis. Dat kan natuurlijk ieder chill trainingspak zijn wat zacht en comfortabel is en niet knelt

16 dagen geleden

Reactie op MrsFox

Bij mijn eerste had ik gewoon een joggingbroek en een tshirt aan, tot ik on ...
Haha herkenbaar. Ik had alleen een bh aan zonder beugels. Mijn hemel wat moet je hard werken! Daarna wel een lekker warm huispak aan en op huis aan! (Zkh bevalling)

16 dagen geleden

Ik ben de vorige keer in februari bevallen en had ook niks aan. Mooie BH en jurkje gekocht, maar beide niet aangehad 😅 veel te warm met al die inspanning.

16 dagen geleden

Het bevaljurkje! Zo’n fijn ding

16 dagen geleden

Ik heb deze, al denk ik dat het snel uit gaat want ik vind het lekkerder om bloot te zijn.