28 Reacties
één maand geleden
Reactie op Nootje90
Groot fan van acupunctuur! Ik ben afgelopen maandag inderdaad voor een "voo ...
Ahhh top :)!! Denk dat je dan al best goed de opties in beeld hebt en dat het denk ik gewoon aan jou is om te voelen wat goed voelt tzt. Elke vrouw is anders, elke (pre)bevalling en daarmee ook ervaring is anders. Misschien kun je nog overwegen om een consult bij een doula aan te vragen die in alle rust verschillende scenario s met je door kan spreken als je dat gerust stelt?
Ondanks je vermoeidheid en door de bomen het bos niet meer zien; you got this!
één maand geleden
Bedankt voor al jullie informatieve, ondersteunende en opbeurende berichtjes 🫶🏻 merk dat dit me al heel erg helpt om inderdaad m'n mindset nog even een goeie, positieve boost te geven. Ik ben echt aan het wankelen gebracht door het "aanbod" van de verloskundige.
Dank jullie wel allemaal en voor alle mama's die net als ik nog zitten te wachten: hopelijk hebben we snel onze kleintjes in onze armen 💙
één maand geleden
Volg je gevoel, als je het nog de tijd kunt geven zou ik het zeker doen. Een inleiding heeft over het algemeen grotere kans op complicaties.
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik met 41+6 nog steeds geen ontsluiting en daardoor waren de opties erg beperkt, strippen of vliezen breken was niet mogelijk. Een ballonnetje gekregen en dat was gelukkig voldoende om de bevalling thuis op gang te krijgen zonder verdere inleiding.
één maand geleden
Reactie op An0ukkkk
Volg je gevoel, als je het nog de tijd kunt geven zou ik het zeker doen. Ee ...
Wat fijn dat dat voldoende is geweest de vorige keer! Dat moet je, zover ik lees, echt nog maar afwachten.
Die grotere kans op complicaties is inderdaad de voornaamste reden dat ik dit liever niet doe. Heb al best wat angst voor de bevalling en dan vooral de medische handelingen en ingrepen, dus die wil ik zoveel mogelijk beperken.
Bedankt voor je reactie 🌸
één maand geleden
Reactie op Ichthues
Mijn VK gaf aan dat ze liever de optie zou verkennen van slaapmedicatie dan ...
Ja zeker, ze had het hier zelf ook al over. Een injectie in m'n been en een nacht in het ziekenhuis. Juist door die injectie schrok dat me dan weer af... maar mocht het echt niet meer te doen zijn, dan dat wel liever denk ik! Bedankt voor je tip!