11 Reacties

6 maanden geleden

Ik denk dat je het verbeeld helaas , echte kleine schopjes zijn vaak pas rond 16 weken te voelen en dan is 16 weken al echt vroeg, eerder is de baby gewoonweg nog te klein om tegen de buikwand te kunnen tikken .

6 maanden geleden

Ik heb ook echt soms dat gevoel! Maar de baby is inderdaad echt nog te klein om een schopje van te kunnen voelen..

6 maanden geleden

Ik heb best wel vaak gelezen dat sommige dames een soort "vlindertjes" voelden zo vroeg.

6 maanden geleden

Meestal voel je nu gewoon je darmen bewegen. De baby zit nog diep in je buik. Je kan al wel je kindje voelen, maar dan is het meer een soort kriebel dan echt bewegingen.

6 maanden geleden

Kan absoluut zeker. Niet trappen ofso nee, maar een kriebel, een fladder of een lichte trilling absoluut. Hier de vierde op komst en heb dit nu heel de week al! 12,5 wk. En voel absoluut dat dit mn darmen niet zijn!

6 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Kan absoluut zeker. Niet trappen ofso nee, maar een kriebel, een fladder of ...
Oh! Ik kan niet wachten dat te voelen. Lijkt me zo bijzonder.

6 maanden geleden

Ja het is mogelijk! Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad een soort vlinder gevoel. Heel bijzonder want niet iedereen is zo gevoelig!

6 maanden geleden

Leuk om te horen dat anderen het ook hebben. Ik dacht al dat ik het gevoel aan het inbeelden was.

6 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Oh! Ik kan niet wachten dat te voelen. Lijkt me zo bijzonder.
Dat is t ook echt . Probeer al zo vroeg mogelijk contact te maken met je kindje! Leg nu alvast maar je 2 handen plat en met lichte druk op je onderbuik. Doe dit bijv als je lekker op bed ligt. De baby gaat hier aan wennen en “zwemt” straks als het ware naar je warme handen toe om zich er tegen aan te “knuffelen”

6 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Dat is t ook echt . Probeer al zo vroeg mogelijk contact te maken met je ki ...
Oh wat een mooie tip. Dankjewel.

6 maanden geleden

Ik heb het vanaf 11 weken, eerste zwangerschap voor mij, kriebeltjes alsof iets me van binnenuit aait, weet zeker dat het niet mijn darmen zijn