13 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier ook een hele actieve baby, het lijkt wel 茅茅n grote rave daar binnen! Ik voelde hem bij zestien weken en sinds een paar weken zijn de schopjes en bewegingen ook overduidelijk aan de buitenkant te zien. Ik vind het echt helemaal gezellig, mijn vriend en ik zitten soms vol verbazing naar mijn buik te kijken terwijl de kleine daar lekker aan het raven is馃暫

茅茅n maand geleden

Ja hier gaat ze ook lekker los! Voelde het pas bij 19 weken, maar nu bij ruim 24 is het een echte discoparty 馃暫

茅茅n maand geleden

Hier ook heel actief jongetje. Sinds 16w af en toe sinds 18 duidelijk en vaker.. sinds 23 weken is er geen stoppen meer aan 馃檲 dan zie je hele verschuivingen of heen en weer.. of dan voel ik het zo druk in mijn buik Ga ik tegen hem praten dat hij lekker aan het dansen is daar 馃槀馃グ

茅茅n maand geleden

Hier een rustig meisje, lijkt nu al op haar papa. Voel haar echt wel heel vaak en duidelijk, maar t is niet dat ik het idee heb dat ze enorm druk is. Ze slaapt lekker veel en als ze wakker is laat ze dat ook wel merken 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op annabel021998

Hier een rustig meisje, lijkt nu al op haar papa. Voel haar echt wel heel v ...
Hier precies zo. Dit is mijn vierde zwangerschap en deze meid is echt heel rustig. Ze beweegt wel veel en goed maar idd alleen als ze wakker is. Veel slapen en kalme schokjes ook vaak

茅茅n maand geleden

Hier ook een kleine acrobaat ter voorbereiding op de Olympische spelen.. zeker sommige dagen, is er geen houden aan. Voel hem ook door mijn hele buik heen en soms met een beetje "geluk" trapt hij zo hard naar beneden dat het lijkt alsof zijn voet uit m'n kont of vagina komt 馃槀

茅茅n maand geleden

Jaa hier ook nu ! Echt fijn. Maaar met een volle blaas vind ik het niet fijn 馃檲馃檲馃檲馃ジ

茅茅n maand geleden

Hier ook een kleine druktemaker, voor de 2e keer al. Placenta ligt nu voor (vorige keer niet) dus je ziet en voelt het iets minder van buitenaf, maar is wel al allemaal goed te zien... Waar ik me zorgen over maak: vorige keer leek het tegen het einde vaak of ze in mijn darmen zat te knijpen. Kon echt wakker worden van de pijn daarvan. Toen zat er nog een placenta tussen, nu niet 馃槄

茅茅n maand geleden

Ze is best rustig. Beweegt goed, maar echt geen party. Heb wel de placenta voor liggen dus dat scheelt ook in wat ik wel en niet voel.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Hier ook een kleine druktemaker, voor de 2e keer al. Placenta ligt nu voor ...
Klinkt niet fijn, nee 馃槄

茅茅n maand geleden

Heel rustig hier. Placenta ligt ook voor dus voel het minder goed dan bij de eerste.

茅茅n maand geleden

Hier ook een actief meisje! Haar grote broer was ook al zo'n hooligan in m'n buik. Denk dat hij al trainde om te kunnen voetballen (deed hij ook al eerder dan lopen) en dat ons meisje nu al oefent om te dansen net als mama 馃グ馃槃 Ik vind het heerlijk dat getrappel 馃挆

茅茅n maand geleden

Wij ook klein heksje nu al hahah die is ook heeel drukkk niet normaal hoe me buik beweegt ook