6 Reacties
6 maanden geleden
Niet bekend in Zuid-Limburg, maar ik zweer bij de Sugarcandy bh’s! Beugelloos, zacht, hele fijne ondersteuning, in normale en voedingsvariant (die laatste heet cake)! Normaal heb ik cup G/H en hiervan maat L, hoewel ik misschien eind zwangerschap toch aan een maatje groter zal moeten… maar echt de allerfijnste BH’s die ik ooit gedragen heb, zeker als je borsten gevoelig zijn.
Ik weet dat SuperBra in Rotterdam/Amsterdam/Utrecht ze verkoopt met super service, maar voor bij jou in de buurt zal je even moeten googlen…
6 maanden geleden
Deze zitten heel prima, geven net genoeg steun. En zonder beugel was ff wennen maar de beugel deed vanaf een week of 20 echt zeer.
https://www.bonprix.nl/product/voedingsbh-zonder-beugels-set-van-2-met-biologisch-katoen-witlichtroze-951460/?pointOfSaleLongId=1
Livera heeft de chantelle voedings bh met beugel die fijn is in grote maten en ook voorgevormd is.
6 maanden geleden
Reactie op desmaxpom
Deze zitten heel prima, geven net genoeg steun. En zonder beugel was ff wen ...
Deze heb ik bij mijn vorige zwangerschap inderdaad ook gehad, heb ze nog heel lang gedragen na de bevalling, kan nu mijn eigen bh's nog aan, maar zal niet meer lang duren voordat ik ook weer overstap
6 maanden geleden
Ik heb zelf deze en vind die erg fijn. Ik heb normaal 95E ongeveer en heb de 3xl en 4xl gepast. De 3xl kreeg ik niet dicht, maar dat had niet met de cup te maken, maar met de ondermaat.
Ik woon ook in zuid limburg dus snap je probleem. Ik heb hem online besteld bij Bellyfashion. Als je hen een berichtje stuurt dan helpen ze je ook met kiezen welke voor jou goed is.