6 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb me met 4 weken bij 3 kdv’s ingeschreven waarbij we al van 1 kdv gehoord hebben dat ze vol zitten tot zomer 2025. Dus ik zou me zeker bij meerderen inschrijven! We hebben zowel bij dezelfde organisaties meerdere locaties ingeschreven maar ook 1 van een andere organisatie. Succes 🤞🏼
6 maanden geleden
Oei, altijd in drukke buurten direct inschrijven zodra je weet dat je zwanger bent. Mocht het mis gaan ( wat natuurlijk niemand hoopt) kan je het altijd nog annuleren.
Wij weten nog niet 100% zeker of we überhaupt gebruik gaan maken van de kinderopvang maar we hebben onze baby toen ik 4 weken zwanger was direct ingeschreven. Heb nu ook maar 1 van de 2 aangevraagde dagen goedgekeurd gekregen. Kans is dat je achter het nest vist. Verschrikkelijk maar waar
6 maanden geleden
Reactie op Myra219
Aanvullende vraag: als je bij twee of drie kdvs binnen dezelfde organisatie ...
Over het algemeen niet hoor! Werkte zelf in het kdv leven en ken ook veel mensen die bij meerdere locaties ingeschreven stonden. Júist door de hele drukte gekte! Je kan aangeven welke je voorkeur heeft, maar dat als er plek is bij een andere locatie je daar ook voor open staat.
Hier heb ik onze baby met 7 weken ingeschreven, hebben al voorrang omdat grote broer naar deze opvang gaat en we hebben waarschijnlijk pas vanaf juni 2025 volledig plek voor de baby.
Bij ons zoontje 2 jaar terug precies hetzelfde gehad, ingeschreven met 4 weken (3 dagen na de positieve test), voorrang omdat ik er werkte en ook 'pas' 4 maanden na de eigenlijke datum dat ik moest werken plek. En dat is dus heel snel door de voorrang. Zoontje kon anderz pas in 2025 beginnen op de opvang😂 Lekker inschrijven dus!