22 Reacties

één maand geleden

Ik heb t een paar keer geprobeerd want ze was geboren met lange scherpe nagels.. maar tis gewoon niet te doen.. zij blijft wel rustig, maar ik krijg er niks vanaf met die kartonnen vijl...

één maand geleden

Ik knip ze als vijlen niet voldoende lukt.

één maand geleden

Ja hier ook, maar dat is met een driejarige peuter ook nog steeds 🤣 Blijven doen, je wordt er vanzelf handiger in. Soms doe ik ook maar 1 handje per keer, omdat ik dan het geworstel zat ben.

één maand geleden

Onze Kraamzorg had een elektrische babynagelvijl aangeraden! Ik heb hem zelf nog niet gekocht omdat ze tot nu toe de papieren vijltjes wel toelaat, maar heb hem wel op ons kraamcadeau lijstje gezet. Misschien zou je zoiets kunnen proberen?

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Onze Kraamzorg had een elektrische babynagelvijl aangeraden! Ik heb hem z ...
Wij hebben een elektrische nagelvijl! Werkt top en ze merkt er niks van

één maand geleden

Reactie op Jsp94

Hebben wij ook! Gaat lekker snel en onze kids hebben er minder last van

één maand geleden

Wij vijlen zn nagels als we hem de fles geven. M'n partner vijlt de nagels en ik hou de fles vast. Werkt ideaal.

één maand geleden

Ik zweer bij dit apparaatje. Echt zonder moeite al 2x kunnen vijlen. Tijdens slaapje en zonder dat hij wakker wordt😊

één maand geleden

Hier ook een mannetje met hele scherpe nageltjes maar een papieren vijl laat hij ook niet toe. Heb een elektrische liggen maar niet de juiste batterijen in huis😅 Kraamzorg raadde ook de elektrische aan.

één maand geleden

Ik doe t met mn eigen tanden

één maand geleden

Reactie op Tianamarkotic

Ik doe t met mn eigen tanden
Mijn kraamzorg zei dat dat inderdaad een optie was.. ben je niet bang dat je verkeerd bijt?

één maand geleden

Elektrisch inderdaad!

één maand geleden

Reactie op Jsp94

Hoi! Welke heb je?

één maand geleden

Reactie op Mihaila

Hoi! Welke heb je?
Dezelfde als die hieronder is gedeeld. Heel fijn ding!

één maand geleden

Misschien slapend proberen!

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Mijn kraamzorg zei dat dat inderdaad een optie was.. ben je niet bang dat j ...
Ik doe ook met mijn tanden. Nog nooit verkeerd gebeten🤷

één maand geleden

Ik bijt ze inderdaad ook af! Op het puntje in bijten en dan scheur je ze zo heel netjes af..

één maand geleden

Een vriendin van me zweert bij deze elektrische vijl van Ali, slechts 7 euro en werkt echt top zegt ze. Ik heb hem zelf ook aangeschaft, maar nog niet nodig gehad. (zoek op nagelvijl baby. Je hebt m in t roze en blauw) €7,27 | 6-in-1 elektrische baby-nageltrimmer en verzorgingsset, multifunctionele nagelvijl en tondeuse voor pasgeborenen en kinderen, gemakkelijk te gebruiken https://a.aliexpress.com/_ExH3Y5A

één maand geleden

Reactie op jorjam2024

Ik zweer bij dit apparaatje. Echt zonder moeite al 2x kunnen vijlen. Tijden ...
Heb ik ook en is idd top!

één maand geleden

Een glas vijl werkt top! Ook voor je eigen nagels trouwens!