85 Reacties
2 maanden geleden
Hier het zelfde woe 34 weken. Maar vindt her vreselijk kortademig kan niet zitten of liggen ben er ook wel klaar mee🫣
2 maanden geleden
Herkenbaar 🙈 vandaag 34 weken. Draaien in bed is verschrikkelijk maar als ik het niet doe krijg ik ontzettende krampen in m'n heup en benen. Kindlief is nog niet ingedaald dus weinig zuurstof en veel maagzuur 😅 Val het liefst nu gewoon in slaap tot het tijd is om te bevallen
2 maanden geleden
Reactie op CVDBW92
Ik ben idd ook 3nov uitgerekend maart ik heb diabetes en zit aan de insulin ...
Aah okey wat vervelend! Mijn baby is aan de grotere kant (geen suiker) dus ook kans op inleiding. Maar dan lijkt me inderdaad de zwangerschap nog vervelender door je suiker alleen al. Nog even volhouden het is zo voorbij!
2 maanden geleden
32 weken hier en ben er ook al een poosje helemaal klaar mee. Vooral dat je het niet kan uitspreken zonder er opmerkingen over te krijgen zoals “nu al en je moet nog zo lang” dit helpt mij niet! 😂 ik krijg niks gedaan en ben vanaf begin af aan alleen maar moe. Verder een perfecte zwangerschap maar de hormonen en alles zit me in de weg.
2 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Die mensen moe je gewoon een bitchslap geven met een stoel 😒
Oh dat zou ik graag willen doen! 😂 ik vind zwangerschap niet fysiek (ik kan fysiek alles nog) maar mentaal heel zwaar. Ik ben een sociaal dier en ben het liefst elke dag omringd door familie en vrienden, ik heb hier alleen nu gewoon totaal geen energie voor waardoor ik me geïsoleerd voel. Enkel energie voor mn werk en dan houd het op. Daarom ben ik het ook zat maar ik krijg hier alleen niet veel begrip voor. Dat zwangerschap fysiek zwaar is lijkt iedereen te snappen maar wanneer het mentaal zwaar is voor iemand komt er geen begrip🫣
2 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Mens... ben net er net 33 en was er was er weken geleden al klaar mee...
D ...
Dinsdag 31 weken en ben er ook echt klaar mee..
ik word fysiek best beperkt door pijn aan mijn buikspieren en banden die het erg te verduren krijgen.
M’n bekken zijn onder controle met fysio gelukkig!
Te lang zitten kan ik bijna niet meer lopen van de pijn..
vanaf maandag hierdoor ook 50% de ziektewet in en met 6 weken dan eerder stoppen. En de laatste 9 weken aftellen! 🥹🥹
2 maanden geleden
33+1 hier en al een paar weken dat ik wel echt denk dat ze wat mij betreft nu mag komen 😂 ook het idee dat ze nu alleen maar meer gaan verdubbelen in gewicht terwijl het nu al allemaal zo zwaar is.. 🫠
2 maanden geleden
Nu pas 🤣
Ik ben er al een paar weken helemaal klaar mee. Het ligt denk vooral aan de klachten die je hebt, hoe meer je beperkt wordt hoe eerder je er klaar mee bent…
Ik kan al sinds augustus Max 15 minuten lopen of fietsen. Ben doodmoe, maar slaap slecht want op mijn zij doen mijn ribben pijn en op mijn rug vinden mijn organen ook niet meer leuk.
Werk al sinds begin zomer 50%.
Zwangerschalsdiabetes, wel onder controle met dieet, maar merk dat ik steeds minder kan eten. Ben helemaal klaar met alleen gezonde dingen eten en alles met suiker te laten staan.
Enorm veel vruchtwater en dus een giga buik, waardoor het fysiek erg zwaar is en ook iedereen zegt; zo dat duurt zeker niet lang meer? Ja wel dus…
Gelukkig nu nog ‘maar’ 8 weken, ben zo blij dat het nu minder dan 10 weken is. Dan voelt het echt een beetje dichterbij komen.
2 maanden geleden
Jaa pff, ik ben al sinds week 26 er best wel klaar mee. Pijnlijke harde buiken, daardoor minder gaan werken. En nu ook erg last van maagzuur, en die buik die nu echt in de weg begint te zitten. Ik moet nog hoogstens 5 weekjes nog. En vandaag nog half dagje werken en dan verlof🥳 ..
2 maanden geleden
Reactie op 1-Willeke
Ik ben vandaag 34 weken en er ook al klaar mee. Maar uit ervaring weet ok d ...
Hahaha jaaa dat is écht zo!🤣
Dan bereik je de uitgerekende datum heel verwachtingsvol en dan is het zo van 'Neee!! Nóg langer??!!' De radeloosheid😂