7 Reacties

22 dagen geleden

Ik ben nu ook wakker geworden door te kort zuurstof maar ik gebruik zelf een pompje helpt wel beetje

22 dagen geleden

Ja ik ook, benauwd als ik lig, heel vervelend. Heb helaas de oplossing ook nog niet gevonden 😫

22 dagen geleden

Ahh zo vervelend he! Helpt een tweede kussen om je bovenlijf iets te verhogen? Ik merk dat het bij mij alleen is als ik helemaal plat lig. Met een tweede kussen onder mijn schouders kan ik al beter op mijn rug of schuin rug/zij liggen (is wel echt even wennen). Wat ook wel eens wil helpen is met een dun kussentje tegen/onder mijn buik op mijn zij liggen, dan worden mijn longen op de een of andere manier ook minder dichtgedrukt. Laatste loodjes!

22 dagen geleden

Same here

22 dagen geleden

Hier ook. Merk wel dat op mijn linkerzij liggen het iets beter maakt dan mijn rechterzij, maar veel scheelt het ook niet 🫠 Wat soms wel werkt is meer te rechtop zitten en dan zo slapen, zak daarna vanzelf weer omlaag 😂

22 dagen geleden

Ja onwijs! Ik had aan t einde van de zwangerschap zo'n last van lucht tekort dat ik alleen maar snurkte en met mij mond open sliep. Droge mond ieder keer in de nacht Nu net 3 dagen bevallen en soms denk ik jeutje wat kan ik weer teugen lucht binnen krijgen.

22 dagen geleden

Ja ik ook. Vorige zwangerschap niet zo gehad, nu voel ik me soms net een hijgende zeehond als ik net in bed lig 🥹