20 Reacties

19 dagen geleden

Wist niet eens dat dit bestond 🤭😆

19 dagen geleden

Reactie op Manu26

Ik ook sinds vandaag! Heb het voor de rest gelukkig heel simpel gehouden, dus dit vind ik wel een goed alternatief. Scheelt mij denk ik ook gekrijs in de nacht bij het verschonen 😂

19 dagen geleden

Reactie op Nessm

Ik ook sinds vandaag! Heb het voor de rest gelukkig heel simpel gehouden, d ...
Haha nou idd. En geef toe, het is natuurlijk ook heel koud z'n doekje. En wij kletsen hem er zo op En hoppa zonder na te denken, terwijl het voor de baby heeeeeel koud is... 🙈 Wat een uitvinding zeg.. ben benieuwd of het ook echt werkt, en mensen zijn met ervaringen. Ik volg je topic even. Heel nieuwsgierig ☺️

19 dagen geleden

Ik heb die van Wumby besteld. Nog niet getest!

19 dagen geleden

Reactie op Manu26

En ook nog nooit een seconde gedacht; dit heb ik echt gemist de vorige keer!

19 dagen geleden

Dit zou ideaal zijn als het werkt zonder nadelen. Ik legde ze altijd een paar seconden op de verwarming om op te warmen. Nu hen ik vloerverwarming en geen radiatoren meer... Ook deed ik ze wel eens warm knijpen in m'n hand.

19 dagen geleden

Twee alternatieven; - het billendoekje even tussen je handen houden, dan is de kou er ook van af. - bakje met water & thermosfles met warm water. Dit doet een vriendin van mij omdat ze sowieso zachte stof lekkerder vind voor de baby. Maar die heeft een bakje staan waar ze een druppeltje warm water uit een thermos ingiet en het doekje dan zo bevochtigd. Zij vindt het geen gedoe, zelf ga ik voor optie 1 want dat werkt altijd en overal (ook uit de buurt van de verwarmer)

19 dagen geleden

Ik heb een keer dit artikel erover gelezen 🙈 https://www.kekmama.nl/artikel/persoonlijk/50-euro-billendoekjesverwarmer

19 dagen geleden

Nog nooit van gehoord 🙈 ik zou zeggen leg een pakje billendoekjes bij het voeteneind onder de dekens. Heb je altijd warme doekjes snachts 😅

19 dagen geleden

Onze peuter was als baby de eerste dagen erg kouwelijk dus we hadden ook vaak een kruik en reservekleertjes op het aankleedkussen liggen, waar we de doekjes ook bij hadden liggen om op te warmen. Of op de radiator. Maar eigenlijk vind ik een doekjeswarmer wel een beetje overdreven, want als ze zichzelf goed warm kunnen houden is zo’n koud doekje echt zo voorbij.

19 dagen geleden

Oh my goodness. Is dit een 1 april grap?

19 dagen geleden

Ik hab die ook aangeschaft bij mn eerste. Hij js van Reasoncare en was ook niet prijzig. Hijs nu niet leverbaar maar hou het in de gaten.

19 dagen geleden

Reactie op Annica Gort

Nee dat is het niet Annica. Als je geen nuttige info of iets dergelijke kan geven, reageer dan gewoon niet. Als TS dit wilt aanschaffen dan wilt ze dat, simpel.

19 dagen geleden

Ik wilde dit in eerste instantie ook aanschaffen maar las eigenlijk alleen nadelige dingen: De warmte zorgt voor bacteriegroei. Je moet het ding de hele tijd aan laten, dus stroomverbruik voor een paar doekjes op een dag. Of als je hem tijden shirt verschonen aanzet, duurt het heel lang voordat de doekjes warm zijn Daarom destijds gekozen om het toch maar niet te kopen en de doekjes tussen mn handen op te warmen.

18 dagen geleden

Reactie op Annica Gort

Nee echt niet 🤣🤣🤣🤣 ik heb ook echt heel weinig in huis voor de baby dus ben meer van praktisch, maar dit vond ik wel een goeie omdat ik eraan zit te denken van in de nacht vind t zo zielig 😂😂😂😂 dus ik gun het mezelf dit keer.

18 dagen geleden

Reactie op leyaa.s

Ik hab die ook aangeschaft bij mn eerste. Hij js van Reasoncare en was ook ...
Dank je wel Leya! Ik ga het opslaan! 🌸

18 dagen geleden

Reactie op SasenJob

Ik wilde dit in eerste instantie ook aanschaffen maar las eigenlijk alleen ...
Dank je wel voor de info, niet bij stil gestaan! 🌸

18 dagen geleden

Reactie op Manu26

Haha nou idd. En geef toe, het is natuurlijk ook heel koud z'n doekje. En ...
Yess, vind ik ook! Even de ervaringen lezen natuurlijk 🌸

18 dagen geleden

Ik ben zowat de laatste van m’n vriendinnen die bevalt… De ene had hem gekocht en nooit gebruikt of vond het een onding en dus snel weg.. de ander vond het overbodig… tips die hier al genoemd worden.. even tussen handen, maar ook op de radiator leggen zou goed werken. ☺️

2 dagen geleden

Reactie op kiim92

Ik ben zowat de laatste van m’n vriendinnen die bevalt… De ene had hem gek ...
Heb het uiteindelijk niet aangeschaft. Tussen de borsten zetten en wordt warm!