20 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Nessm
Ik ook sinds vandaag! Heb het voor de rest gelukkig heel simpel gehouden, d ...
Haha nou idd. En geef toe, het is natuurlijk ook heel koud z'n doekje. En wij kletsen hem er zo op En hoppa zonder na te denken, terwijl het voor de baby heeeeeel koud is... 🙈
Wat een uitvinding zeg.. ben benieuwd of het ook echt werkt, en mensen zijn met ervaringen.
Ik volg je topic even. Heel nieuwsgierig ☺️
19 dagen geleden
Twee alternatieven;
- het billendoekje even tussen je handen houden, dan is de kou er ook van af.
- bakje met water & thermosfles met warm water. Dit doet een vriendin van mij omdat ze sowieso zachte stof lekkerder vind voor de baby. Maar die heeft een bakje staan waar ze een druppeltje warm water uit een thermos ingiet en het doekje dan zo bevochtigd. Zij vindt het geen gedoe, zelf ga ik voor optie 1 want dat werkt altijd en overal (ook uit de buurt van de verwarmer)
19 dagen geleden
Nog nooit van gehoord 🙈 ik zou zeggen leg een pakje billendoekjes bij het voeteneind onder de dekens. Heb je altijd warme doekjes snachts 😅
19 dagen geleden
Onze peuter was als baby de eerste dagen erg kouwelijk dus we hadden ook vaak een kruik en reservekleertjes op het aankleedkussen liggen, waar we de doekjes ook bij hadden liggen om op te warmen. Of op de radiator. Maar eigenlijk vind ik een doekjeswarmer wel een beetje overdreven, want als ze zichzelf goed warm kunnen houden is zo’n koud doekje echt zo voorbij.
19 dagen geleden
Ik wilde dit in eerste instantie ook aanschaffen maar las eigenlijk alleen nadelige dingen:
De warmte zorgt voor bacteriegroei. Je moet het ding de hele tijd aan laten, dus stroomverbruik voor een paar doekjes op een dag. Of als je hem tijden shirt verschonen aanzet, duurt het heel lang voordat de doekjes warm zijn
Daarom destijds gekozen om het toch maar niet te kopen en de doekjes tussen mn handen op te warmen.
18 dagen geleden
Reactie op Annica Gort
Oh my goodness. Is dit een 1 april grap?
Nee echt niet 🤣🤣🤣🤣 ik heb ook echt heel weinig in huis voor de baby dus ben meer van praktisch, maar dit vond ik wel een goeie omdat ik eraan zit te denken van in de nacht vind t zo zielig 😂😂😂😂 dus ik gun het mezelf dit keer.