4 Reacties

4 maanden geleden

Hi! Ik ben nu ook 15 weken zwanger en ook een blaasontsteking. Ik had vooral veel last in mijn onderbuik en kleine beetjes plassen. Mijn antibioticakuur is nu bijna (nog 2 dagen) klaar en ik merk dat de klachten steeds meer verdwijnen. Bij twijfel gewoon de verloskundige bellen. Zij hebben mij in ieder geval continue gerust gesteld! Succes met de antibiotica en hopelijk verdwijnen de klachten snel voor je. En uiteraard, geniet van je zwangerschap ✨

4 maanden geleden

Reactie op Gmmh

Hi! Ik ben nu ook 15 weken zwanger en ook een blaasontsteking. Ik had voora ...
Fijn dat je klachten bijna verdwenen zijn! Hoop inderdaad dat mijne ook snel werkt. Gelukkig sta ik er wel zo in dat het niet anders is alles voor een goed doel🙏 de bloed slijm stolsels erbij waren natuurlijk wel even spannend. Jij ook een goede zwangerschap!✨

4 maanden geleden

Reactie op desbaby

Fijn dat je klachten bijna verdwenen zijn! Hoop inderdaad dat mijne ook sne ...
Heb je deze bloed stolsels lang gehad ik heb namelijk nou een blaasontsteking 14w ben ik nu alleen niet stolsels maar rozige afscheiding verloskundige nig niet kunnen bellen ben er gister achter gekomen

één maand geleden

Reactie op Zoe Houmes

Heb je deze bloed stolsels lang gehad ik heb namelijk nou een blaasontsteki ...
Sorry ik heb geen melding van je bericht gekregen ! Ik heb de stolsels maar 1 dag gehad. Denk reageer toch nog even voor iemand later dit bericht nog terug vind🙏