Sinds 2 dagen enorm last van mijn blaas. Pijn bij plassen, steeds kleine beetjes. Dus ik dacht gelijk aan een blaasontsteking. Nu ben ik niet zo’n persoon dat gelijk aan de telefoon hangt dus even een dagje aangekeken maar vanochtend werd het steeds erger.
Verloskundige gebeld die gaf aan urine te brengen naar de huisarts. Met dat ik urine op wil vangen en afveeg heb ik bloed met soort slijm/stolsels aan het papiertje en nog zo’n 5x na het plassen. Gelukkig kon ik gelijk terecht bij de verloskundige en was er niks aan de hand! Urine uitslag net binnen en inderdaad blaasontsteking. Het bloed met stolsels kan gewoon komen door prikkeling van de baarmoeder.
Met dat ik op het telefoontje van de verloskundige zat te wachten of ik terecht kon zat ik natuurlijk in mijn paniek op het forum te zoeken of meer mensen dit hebben gehad om mezelf te kalmeren dat het niet gelijk een miskraam was.. maar kon er niet echt wat over terug vinden.
Daarom dacht ik ik deel wel even mijn ochtend verhaal voor de persoon die net als mij verhalen op het forum zoekt🙏
Gelukkig eind goed al goed met de baby. Ik nu aan de antibiotica met hopelijk snel resultaat ☹️