16 Reacties

9 dagen geleden

Ik weet niet wat je voelt natuurlijk, maar als het echt weeën zijn dan weet je dit wel denk ik. Aangezien de pijn heviger is geworden, zou ik toch even bellen.

9 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Ik weet niet wat je voelt natuurlijk, maar als het echt weeën zijn dan weet ...
Sorry helemaal vergeten te zeggen. Er zijn wel weeën/harde buiken op de ctg te zien. Ik voel in mijn onderbuik wat doortrekt naar mijn onderrug een heftige kramp wat ongeveer 1min aanhoud. Het is mijn eerste kindje dus geen idee hoe weeën moeten voelen. Ik zou dan zo inderdaad even bellen..

9 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

Sorry helemaal vergeten te zeggen. Er zijn wel weeën/harde buiken op de ctg ...
Inderdaad gewoon even bellen! Antibiotica moet na 2 dagen ook al wel wat doen neem ik aan, dus zou de pijn alleen maar moeten afzwakken zou je denken. Wat jij beschrijft klinkt als weeën, ik zelf heb geen ervaring met voorweeën, maar dit zou het natuurlijk goed kunnen zijn.

9 dagen geleden

Sowieso zou de AB al moeten pakken idd na 3 dagen dus de klachten lijken me momenteel even niet van de uwi komen. Je pijn. Mits het een nierbekken ontsteking is oid. Is het heel de dag door en ervaar je het als “golven?” Of af en toe een aanval ? Soms uren rust? Moet je echt puffen? Word je buik hard tijdens de pijn? Indelingen weeen of voorweeen kan absoluut ; anders gewoon toch eventjes bellen.

9 dagen geleden

Reactie op Sosaev

Sowieso zou de AB al moeten pakken idd na 3 dagen dus de klachten lijken me ...
Apart inderdaad.. het komt af en toe echt om de 2 soms 4min. Er is geen uren rust. Ik moet het wel soms wegpuffen omdat het heftig voelt. Mijn buik word niet perse hard tijdens de pijn..

9 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

Apart inderdaad.. het komt af en toe echt om de 2 soms 4min. Er is geen ure ...
En ja het houd trouwens de heledag aan, zelfs tijdens het slapen

9 dagen geleden

Ik zou echt bellen. Bij twijfel altijd bellen al is het alleen maar omdat je je dan toch wat ongerust gaat maken. Beter een keer teveel bellen dan niet op tijd.

9 dagen geleden

Nou net zelf ook kunnen bellen met verloskundige ivm wat roze afscheiding icm zeurende buikpijn en pijn in onderrug. Vermoeden blaasontsteking dus morgen even langs de huisarts.

9 dagen geleden

Reactie op Jochemsuus

Nou net zelf ook kunnen bellen met verloskundige ivm wat roze afscheiding i ...
Oei, veel sterkte voor jou ook! Ik heb ook gebeld en ik moet ook tot morgen afwachten omdat ze 2 dagen geleden al hebben gecheckt of de bevalling begon.. ik ga het even aankijken en mocht het erger worden ga ik toch even langs

9 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

En ja het houd trouwens de heledag aan, zelfs tijdens het slapen
Heel apart ja; echt een situatie waar je even niet weet wat je er mee moet. Volg hun advies dan maar op. En anders morgenochtend weer aan de lijn hangen. Zolang je kleintje goed beweegt en geen bloed verliest probeer dan rustig te blijven!

9 dagen geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook met 31 weken ineens enorme pijn, dacht ook dat het weeën waren en was ook echt bang dat m'n bevalling was begonnen. Het bleken indalingsweeen in combinatie met een blaasontsteking te zijn. Kreeg eerst een gewone antibiotica, die hielp niet echt goed. Daarna een zwaardere antibiotica en toen ging het gelukkig weer beter. Dus ik zou zeker bellen!

9 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

Oei, veel sterkte voor jou ook! Ik heb ook gebeld en ik moet ook tot morgen ...
Wat goed dat je gebeld hebt. Hopelijk is het inmiddels afgezakt 🙌🏻

9 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Wat goed dat je gebeld hebt. Hopelijk is het inmiddels afgezakt 🙌🏻
Dankjewel! Helaas is het nog niet afgezakt, maar ik kan het nu nog wel aan met een warme douch en kruik, dan voel ik het ietjes minder. Even morgen afwachten en ik hou jullie op de hoogte!

8 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

Dankjewel! Helaas is het nog niet afgezakt, maar ik kan het nu nog wel aan ...
Hoe is het nu? Bij mij geen blaasontsteking, maar waarschijnlijk licht geïrriteerde baarmoedermond en daarnaast bandenpijn / bekkenpijn.

8 dagen geleden

Reactie op Jochemsuus

Hoe is het nu? Bij mij geen blaasontsteking, maar waarschijnlijk licht ge ...
Heel fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Mijn pijn is wat afgenomen, met slapen of liggen heb ik nog wel erg veel pijn. Ook geen blaasontsteking maar ik heb over 2 dagen een belafspraak staan om te kijken hoe het gaat en als het dan nog niet over is dan mag ik nog een keer langskomen 🤷🏻‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Yasminaaxx

Heel fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Mijn pijn is wat afgenomen, m ...
De verloskundige zei bij mij dat er met liggen meer druk op de banden enzo komt. Daardoor kun je inderdaad 's nachts ook meer pijn hebben. Misschien is dat bij jou ook zo. Ik hoop dat je pijn echt minder gaat worden.