5 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou er even mee naar de dokter gaan.. Heb zoiets nog nooit gezien bij doorkomende tanden.. denk eerder misschien aan een hand voet mond ziekte evt. Of andere kinderziekte. Maar gezien hij er pijn aan heeft, zou ik het persoonlijk wel even mee heen gaan. Misschien heeft de dokter iets voor de pijn. Soort drankje evt.

4 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ik zou er even mee naar de dokter gaan.. Heb zoiets nog nooit gezien bij ...
Doet me ook wel een beetje aan iets van herpes blaartjes of een andere kinderziekte denken, hoop dat het meevalt maar zou het zeker als ie last heeft toch wel even laten checken

4 maanden geleden

Hand/voet/mond ziekte? Zoiets hoorde ik laatst van een vriendin. Zouden een soort aften lijken 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Ja, dit moet haast wel hand-voet-mond ziekte zijn. Heel zielig! Ik zou inderdaad altijd even de huisarts bellen, maar het zou vanzelf over moeten gaan.

4 maanden geleden

Hele tijd geleden alweer deze foto van onze zoon gemaakt. Nu zien de plekken er precies zo uit als op jouw foto. Toen de huisarts gebeld en zolang hij niet ziek was of geen koorts had en gewoon goed eet en drinkt komt het waarschijnlijk door het vele zuigen en sabbelen aan speen/fles/speelgoed waarbij de tong steeds soort van vacuĂĽm trekt. Mocht je twijfelen dan sowieso even met huisarts contact opnemen.