25 Reacties

5 maanden geleden

Hii, Ik had rond de 8 weken bloedverlies en schrok erg, ben bij de verloskundige geweest en zagen ze idd bloed in mijn baarmoeder er was verder niets aan de hand. Mijn lichaam heeft het zelf weer opgelost. succes met alles

5 maanden geleden

Ah, dankjewel! Toch fijn om te horen, vind het zon eng idee.

5 maanden geleden

Reactie op Jose98

Ah, dankjewel! Toch fijn om te horen, vind het zon eng idee.
Ik had afgelopen donderdag (9+2) flink bloedverlies. Wel een kloppend hartje, oorzaak onbekend. Kon ook alle kanten op, afwachten dus. Bloedverlies hield aan, werd wel minder. Gister een uitstekende termijnecho (10 wkn). Nu werd ook een melanoom gezien, kan nog meer bloedverlies krijgen. Zekerheid heb je nooit, maar in paniek raken hoeft niet want meestal lost het lichaam het zelf op zei de verloskundige tegen mij.

4 maanden geleden

Reactie op BABY11-24

Ik had afgelopen donderdag (9+2) flink bloedverlies. Wel een kloppend hart ...
Wat fijn voor je! Hopelijk geen melanoom maar een hematoom? :) Ik moet nu 2 weken afwachten. Vandaag ineens helemaal geen symptomen, dus wel heeeel spannend.

4 maanden geleden

Reactie op Jose98

Wat fijn voor je! Hopelijk geen melanoom maar een hematoom? :) Ik moet nu ...
Klopt, foutje (gelukkig). Hematoom. Wat kunnen 2 weken lang duren he... succes!

4 maanden geleden

Vorige week zaterdag (anderhalve week geleden) liep het bloed bij mij ineens langs m’n benen naar beneden. Ben me ook kapot geschrokken. Met spoed naar de verloskundige die was toevallig in het ziekenhuis. Na overleg een dag opgenomen geweest in het ziekenhuis. Had een te lage bloeddruk en idd ook een hematoom. Afgelopen donderdag termijn echo gehad, precies 11 weken, en alles was goed. Hematoon is nog wel aanwezig en ze zeggen dat het nog steeds alle kanten op kan gaan. Nu ben ik gister weer een beetje gaan bloeden maar dit was donker bloed en geen vers bloed. Hoop dus dat t hematoon zich oplost nu en dat mn zwangerschap verder goed gaat verlopen maar oh mijn god wat heb ik stress hiervan…

4 maanden geleden

Ach, wat naar. Ik inmiddels zojuist ook begonnen met bloeden. Zo eng...

4 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Vorige week zaterdag (anderhalve week geleden) liep het bloed bij mij ineen ...
Heftig zeg! Heb je ook last van je buik?

4 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Vorige week zaterdag (anderhalve week geleden) liep het bloed bij mij ineen ...
Hoe gaat het nu met jou

4 maanden geleden

Reactie op Jose98

Hoe gaat het nu met jou
Ik ben inmiddels nu 14+3 weken. Weten inmiddels dat we een meisje krijgen. Ik heb afgelopen week de 13 weken echo gehad en alles ziet er nog steeds super goed uit. Ze vertelde me dat hematoom nog wel aanwezig is maar waar hij eerst 3 bij 3cm was is hij nu nog maar 7mm. Ik heb aanstaande dinsdag weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan gaan we weer meer horen. Ik blijf er goede hoop in houden!! Hoe gaat het nu bij jou??

4 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Ik ben inmiddels nu 14+3 weken. Weten inmiddels dat we een meisje krijgen. ...
Ahh super fijn joh! Ik ben inmiddels 11+3, maar blijf het spannend vinden. Hematoom vrijwel weg maar bijna dagelijks wel lichte bloedingen, vaak alleen smorgens met afvegen. Laatste echo van donderdag was goed dus op naar de termijn echo nu. Waarom loop je bij de gyn als ik vragen mag? Echt heel fijn dat je 13 weken echo goed is ook!

4 maanden geleden

Reactie op Jose98

Ahh super fijn joh! Ik ben inmiddels 11+3, maar blijf het spannend vinden. ...
Goed te horen! Ik heb ook dagelijks nog van dat oude bloedverlies. Gelukkig geen vers bloed. Ik vind het zelf ook nog steeds spannend dus begrijp je volledig! Ik loop bij de gynaecoloog vanwege die hevige bloedingen. Sta daar dus verplicht onder controle tot alles weer rustig en normaal is. Even afwachten nog dus..

4 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Goed te horen! Ik heb ook dagelijks nog van dat oude bloedverlies. Gelukkig ...
Ik vannacht ineens weer een enorme bloeding helaas. Vanmiddag weer een echo...

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Ik vannacht ineens weer een enorme bloeding helaas. Vanmiddag weer een echo ...
Hoe is het nu met jou en de baby?

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Hoe is het nu met jou en de baby?
Ha, ik heb nog steeds last van bloedverlies. Misschien krijg ik nog een uitstrijkje, maar ze duiden het voor nu bij het hematoom. Net het kindje lijkt alles goed, 13 weken echo deze week gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Hoe is het nu met jou en de baby?
Hoe gaat het met jou

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Ha, ik heb nog steeds last van bloedverlies. Misschien krijg ik nog een uit ...
Ik heb exact hetzelfde gehad. Nu sinds een paar dagen is er niks meer aan bloed. Zelfs niet met afvegen! Ben morgen 16 weken. Ik hoop voor jou hetzelfde! En denk echt omdat het exact hetzelfde verhaal is als bij mij dat het ook door de hematoom komt en allemaal goed komt! 😘

3 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Ik heb exact hetzelfde gehad. Nu sinds een paar dagen is er niks meer aan b ...
Wat fijn dat je nu niets meer hebt voor je! Het is toch vervelend steeds, ook al is het oud. Hoop dat het bij mij ook over gaat en het inderdaad hetzelfde is. Heel erg bedankt voor je reactie , zo fijn de herkenning want mensen om me heen vragen allemaal hoe het komt etc en niemand zegt eens oh dat hsd ik ook ;)

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Wat fijn dat je nu niets meer hebt voor je! Het is toch vervelend steeds, o ...
Jaa nou dat ervaarde ik dus ook zo… fijn dat er zoiets als deze app bestaat dat je dit soort dingen wel kunt bespreken met mensen die het ook meemaken. Ik heb vandaag weer een controle echo gehad in het ziekenhuis bij de gynaecoloog met 17+0 weken. Bij mij is mijn hematoom aan het slinken en is van 3cm naar 1cm gegaan. Daarnaast heb ik sinds anderhalve week geen bloedverlies meer, ook niet bij het afvegen. Ze durven nu met zekerheid te zeggen dat het helemaal goed gaat komen! Hoe gaat het nu bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Jaa nou dat ervaarde ik dus ook zo… fijn dat er zoiets als deze app bestaat ...
Mega fijn joh! Ik kreeg rond 12 weken weer een forse bloeding. Op de 13 weken echo zagen ze dat het wat onrustig was bij het hematoom maar niet heel erg. Daarna anderhalve week bruine afscheiding gehad weer en nu sinds een paar dagen gewoon heldere afscheiding. Als ik weer ga bloeden verwijzen ze me toch door naar de gyn voor controle/ uitstrijkje maar als het zo blijft denken ze dat het goed komt. Blijft wel spannend vind ik of je toch niet weer gaat bloeden.