25 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Mega fijn joh! Ik kreeg rond 12 weken weer een forse bloeding. Op de 13 we ...
Eng is het.. ik weet het.. ik blijf ook een spanning houden. Toch hoop ik dat het voor ons beide goed gaat komen 🤞🏽

3 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Eng is het.. ik weet het.. ik blijf ook een spanning houden. Toch hoop ik d ...
Hoop het ook. heb jij ook een uitstrijkje gehad? Bij mij dus pas als ik nu weer ga bloeden.. maar vind dat zo eng. Lees hier ook verhalen over mensen die dan baarmoederhalskanker bleken te hebben en verplicht moesten bevallen

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Hoop het ook. heb jij ook een uitstrijkje gehad? Bij mij dus pas als ik nu ...
Holy mony daar schrik ik wel van… hebben ze het bij mij nooit over gehad.. bij mij zou het echt door het hematoom komen. Ik hoop voor je dat je niet weer gaat bloeden. Bij mij zijn de heftige bloedingen ook maar bij 3x gebleven en de rest waren allemaal maar beetjes in mn slipje. Morgen weer een controle bij de verloskundige om te kijken of het hematoom volledig weg is. We gaan het zien. Wanneer heb jij weer een controle?

3 maanden geleden

Reactie op Evelijn1206

Holy mony daar schrik ik wel van… hebben ze het bij mij nooit over gehad.. ...
Ja lijkt me bij mij ook hoor, als je zon hematoom hebt heb je toch gewoon een oorzaak. Maar ze zei bij mij toen wel een x misschien een uitstrijkje en nu lees ik dit en vind ik het helemaal eng haha. Maar uiteindelijk geen uitstrijkje gehad omdat het nu goed lijkt te gaan dus lijkt me toch dat ze inderdaad hematoom als oorzaak zien. Ik heb pas bij 20 weken echo weer check, ben nu 16.

3 maanden geleden

Reactie op Jose98

Ja lijkt me bij mij ook hoor, als je zon hematoom hebt heb je toch gewoon e ...
Ik had ook opeens rond de 16 weken geen bloed verlies meer zelfs niet met afvegen. Je leest veel op internet dat het rond deze tijd afneemt en het hematoom verdwijnt. Eigenlijk had ik ook pas volgende week met 20 weken echo weer controle maar de gynaecoloog stond erop, ook voor mijn geruststelling, om nog een extra controle echo te doen. Verloskundige vond dit wat minder en deden hier ook erg moeilijk om met een afspraak maken maar de aanhouder wint gelukkig haha! Nog eventjes wachten voor jou maar komt vast en zeker goed!