10 Reacties

2 maanden geleden

Ik had er zelf niet zo’n last van maar t meisje dat voor mij was en ik samen 2 uur mee wachtte had het ook aardig zwaar en heeft toen ook overgegeven buiten. Je kan er blijkbaar echt flink beroerd van worden!!

2 maanden geleden

Ik viel ook bijna flauw na een half uur in de wachtkamer. Kon inderdaad gebeuren zeiden ze.

2 maanden geleden

Reactie op Mtenhoove

Ik viel ook bijna flauw na een half uur in de wachtkamer. Kon inderdaad geb ...
Vervelend hè.. ik dacht ook echt, dit doe ik wel even maar hier was ik niet op voorbereid.

2 maanden geleden

Reactie op saardh96

Ik had er zelf niet zo’n last van maar t meisje dat voor mij was en ik same ...
Oh dus het gebeurd dus toch vaker.. ik vond het echt zo naar 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Rooooms

Oh dus het gebeurd dus toch vaker.. ik vond het echt zo naar 🙈
Jaaaa t is echt klote! Maar gelukkig heb je t uiteindelijk gered !!! Tegen mij werd gezegd als je overgeeft is t mislukt dus ik had wel een missie 😅

2 maanden geleden

Oh echt? Ik vond het dus reuze meevallen. Gewoon een zoet drankje, neus dicht en snel opdrinken.

2 maanden geleden

Reactie op Rooooms

Vervelend hè.. ik dacht ook echt, dit doe ik wel even maar hier was ik niet ...
Jaa het drankje zelf vond ik echt meevallen maar tijdens het wachten viel ik bijna flauw, klam, licht in mn hoofd echt naar

2 maanden geleden

Ohjee ik moet volgende week voor de suikertest. Hopelijk verloopt dat goed. Had hier niet echt rekening mee gehouden. Hoe hoog waren jullie waardes met nuchter bloedprikken?? En is jullie baby'tje ook wat aan de grotere kant??

2 maanden geleden

Daar geen last van gehad. Ik had eerder na afloop een mega suikerdip en was gewoon amper aanspreekbaar de rest van de dag. De simpelste dingen snapte ik niet eens 🙈 Na een flinke nacht aan slaap was ik pas weer de oude. En mijn waardes waren helemaal in orde.

2 maanden geleden

Reactie op Kvs2022

Ohjee ik moet volgende week voor de suikertest. Hopelijk verloopt dat goed. ...
Mijn kindje is ook wat aan de grote kant met 32 weken was hij bijna 2,5 kg. (Dit was vorige week ik ben nu 33 weken) Nuchter was mijn waarde 4 ongeveer en na dat drankje en 2 uur verder was m'n waarde 6,5. Ik had geen diabetes. Het kan dus ook zo zijn dat hij of zij gewoon echt snel groeit zonder dat er iets aan de hand is!