Ik heb net een beetje bloedverlies gehad tijdens de “grote boodschap”. Ik maak me nu best zorgen, omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Ik ben nu 11 weken +2, we hebben de termijnecho nog niet gehad. Ook ben ik op vakantie..
Heeft iemand dit ook gehad rond deze periode?
Heb ik ook van tijd tot tijd.. door te veel druk te zetten op onderbuik… verloskundige gaf aan dat dit normaal is.. net zoals je kan gaan bloeden na seks… het is beter doorbloed.
Ik probeer nu gewoon te relaxen tijdens de grote boodschap en zo weinig mogelijk druk te zetten.. sindsdien niet meer gehad ☺️
Dankjewel voor het delen 🤍 ik denk ook wel dat dat het is, ik moest ook wa ...
Ik heb zakjes gekregen van de huisarts. Ik lig nu in bed, maar zal morgen foto maken.. die zijn helemaal veilig tijdens zwangerschap.. die helpen tegen obstipatie en pijn. ☺️
Ik heb ook zakjes. Macrogol, neem om de dag een om de ontlasting soepel te houden. En ik ga naar de wc als ik echt moet, zodat je zo weinig mogelijk druk zet...
Ik ben gister terug gekomen van mijn vakantie waar ik dit ook 2 keer heb gehad! Ook eerder miskramen gehad dus snap je onzekerheid. Ik heb gister een pretecho gehad en daarop was alles goed! Het komt bij mij echt door een bloedvaatje die springt. Bij mij stopte het ook na het afvegen en zag ik de rest van de dag geen bloed dus dat scheelt.
Ik ben gister terug gekomen van mijn vakantie waar ik dit ook 2 keer heb ge ...
Wat leuk! 😍 fijn om te horen! Vandaag onze termijn echo gehad en gelukkig was ook alles goed! Heel blij bewegelijk baby’tje, zo bijzonder. Bedankt voor het delen 🫶🏽