11 Reacties

7 maanden geleden

Tijdens de grote boodschap kunnen ook aambeien zijn.

7 maanden geleden

Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, het bleef daarbij!

7 maanden geleden

Geen zorgen, komt door de betere doorbloeding, dan is er waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook regelmatig..

7 maanden geleden

Reactie op KimKH

Tijdens de grote boodschap kunnen ook aambeien zijn.
Het komt echt uit mijn vagina

7 maanden geleden

Reactie op S.M.

Het komt echt uit mijn vagina
Heb ik ook van tijd tot tijd.. door te veel druk te zetten op onderbuik… verloskundige gaf aan dat dit normaal is.. net zoals je kan gaan bloeden na seks… het is beter doorbloed. Ik probeer nu gewoon te relaxen tijdens de grote boodschap en zo weinig mogelijk druk te zetten.. sindsdien niet meer gehad ☺️

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

Heb ik ook van tijd tot tijd.. door te veel druk te zetten op onderbuik… v ...
Dankjewel voor het delen 🤍 ik denk ook wel dat dat het is, ik moest ook wat meer druk zetten deze keer. Al vanaf het begin last van obstipatie

7 maanden geleden

Reactie op S.M.

Dankjewel voor het delen 🤍 ik denk ook wel dat dat het is, ik moest ook wa ...
Ik heb zakjes gekregen van de huisarts. Ik lig nu in bed, maar zal morgen foto maken.. die zijn helemaal veilig tijdens zwangerschap.. die helpen tegen obstipatie en pijn. ☺️

7 maanden geleden

Ik heb ook zakjes. Macrogol, neem om de dag een om de ontlasting soepel te houden. En ik ga naar de wc als ik echt moet, zodat je zo weinig mogelijk druk zet...

7 maanden geleden

Ik heb deze.

7 maanden geleden

Ik ben gister terug gekomen van mijn vakantie waar ik dit ook 2 keer heb gehad! Ook eerder miskramen gehad dus snap je onzekerheid. Ik heb gister een pretecho gehad en daarop was alles goed! Het komt bij mij echt door een bloedvaatje die springt. Bij mij stopte het ook na het afvegen en zag ik de rest van de dag geen bloed dus dat scheelt.

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem1207

Ik ben gister terug gekomen van mijn vakantie waar ik dit ook 2 keer heb ge ...
Wat leuk! 😍 fijn om te horen! Vandaag onze termijn echo gehad en gelukkig was ook alles goed! Heel blij bewegelijk baby’tje, zo bijzonder. Bedankt voor het delen 🫶🏽