12 Reacties

11 dagen geleden

Buskruit met muisjes is een leuk luchtig boek met leuke weetjes

11 dagen geleden

Ik zocht een tijd geleden een boek met vooral praktische uitleg en vind deze echt top: https://www.bol.com/nl/nl/p/de-eerste-drie-maanden-met-je-baby/9300000048659042/?s2a= Staat volgens mij alleen niets in over sprongetjes maar daarvoor wil ik de Oei, ik groei app downloaden.

11 dagen geleden

Ik heb nu ‘veilig door je kraamtijd’ oid van Beatrijs Smulders bij de bieb geleend. Moet nog beginnen, maar haar boek ‘veilig zwanger’ vond ik ook heel volledig en leerzaam!

10 dagen geleden

Ik heb het boek: oei, ik groei!

10 dagen geleden

Reactie op TWBD

Ik heb het boek: oei, ik groei!
Deze hebben wij ook. Geen goedkoop boek maar er staat wel veel info in.

10 dagen geleden

Reactie op Mamavan1j

Buskruit met muisjes is een leuk luchtig boek met leuke weetjes
Deze heb ik ook. Samen met Oei! Ik groei!

10 dagen geleden

In ‘oei ik groei’ staan de sprongetjes uitgelegd. Het is sowieso lastig voor te stellen tot het zover is en dan groei je er ook in

10 dagen geleden

Buskruit met muisje een echte aanrader!!

10 dagen geleden

Ik kreeg deze twee tips van mijn vk: alles over zwangerschap bevalling en kraamtijd van Marlies Koers en Verlosmoeder. Moeten beide nog binnenkomen, dus geen idee maar de uitleg klonk goed.

9 dagen geleden

Reactie op Kopjethee

In ‘oei ik groei’ staan de sprongetjes uitgelegd. Het is sowieso lastig voo ...
Hier hebben ze ook een app van. Dan krijg je een melding wanneer je kindje in het sprongetje zit

8 dagen geleden

Ik vond slaap, baby, slaap echt een topper. Gaat wel iets meer over slaap en niet zozeer over voeding maar staan ook enorm handige schema's in over wakker en slaaptijden.

8 dagen geleden

Duur . Maar alles wat je nodig hebt!