Hoii, heeft er iemand tips voor boeken over de tijd na de bevalling? Met informatie over dingen als slaap/wakker tijden, borstvoeding, sprongetjes die de baby wanneer ongeveer maakt? Ik hoor graag jullie tips!
Ik zocht een tijd geleden een boek met vooral praktische uitleg en vind deze echt top: https://www.bol.com/nl/nl/p/de-eerste-drie-maanden-met-je-baby/9300000048659042/?s2a=
Staat volgens mij alleen niets in over sprongetjes maar daarvoor wil ik de Oei, ik groei app downloaden.
Ik heb nu ‘veilig door je kraamtijd’ oid van Beatrijs Smulders bij de bieb geleend. Moet nog beginnen, maar haar boek ‘veilig zwanger’ vond ik ook heel volledig en leerzaam!
Ik kreeg deze twee tips van mijn vk: alles over zwangerschap bevalling en kraamtijd van Marlies Koers en Verlosmoeder. Moeten beide nog binnenkomen, dus geen idee maar de uitleg klonk goed.
Ik vond slaap, baby, slaap echt een topper. Gaat wel iets meer over slaap en niet zozeer over voeding maar staan ook enorm handige schema's in over wakker en slaaptijden.