10 Reacties

één maand geleden

Ik zou als ik jou was na je bevalling een Kolfconsult boeken! Het verschilt namelijk zo ontzettend per persoon en hangt van je borsten en je productie af wat voor jou fijn gaat werken. Bij een kolfconsult kan je op je gemak allerlei varianten testen en krijg je tips en adviezen. En vaak krijg je de kosten van het consult terug bij de aanschaf van een apparaat.

één maand geleden

Reactie op nicolehzz

Ik zou als ik jou was na je bevalling een Kolfconsult boeken! Het verschi ...
Oh dank je voor de tip! ☺️

één maand geleden

Ik heb na reviews online en mijn eigen beeld van wat ik wil een Mammie gekocht. Is ontwikkeld door moeders, voor moeders. Draadloos, BPA vrij, stil, heeft een massage stand en een hulp stand om de toeschietreflex te ondersteunen. En hij is inderdaad vergoed door mijn verzekering!

één maand geleden

Een kolfconsult na de bevalling. Ik heb deze vorige keer gehad. En hoewel veel mensen zweren bij de mendela kolf. Haalde ik er bijna het dubbele uit met de ardo kolf. Dan heb je nog draadloze de vreselijk dure elvie daar kreeg ik er niets mee uit. Terwijl de veel goedkopere youha the ins die ik via aliexpress bestelde toch nog een 3/4 opbrengst van de ardo had. Dus die voor nood of onderweg aangeschaft. Onze kraamhulp organisatie had ook een nieuwe de nouri inn. Waren ze helemaal lyrisch over maar ook met die pompte ik maar 3/4 van de ardo. Er zit zoveel verschil in kracht en manier van aanzuigen en doen. Dat het echt zonde is om nu al een kolf aan te schaffen. Voor hetzelfde geld koop jij de dure ardo op aanraden van hier. En pomp je uiteindelijk veel meer met de elvi. Daarnaast al wil je super graag borstvoeding geven wil het niet zeggen dat dat gaat lukken van te voren. Je kan wel te weinig productie hebben, te weinig voedingstoffen waardoor je kindje niet genoeg groeit, je kindje die niet aan de borst wil of niet goed aangehapt krijgt door wat voor een probleem dan ook. Dan heb je hele dure apparaten staan terwijl je uiteindelijk stopt of het niet lukt. Zou super zonde zijn zoiets.

één maand geleden

Ik heb al 2 kinderen. Ik heb de kolf tijdens de kraamtijd van de oudste gekocht. Een Mandela swing oid. Iig een dubbele kolf die ook handsfree kan. Alleen is mijn oudste bijna 7 jaar geleden geboren, dus er zullen wel nieuwere modellen zijn. Ik zou even wachten tot het kindje er is en de borstvoeding op gang is. Dan merk je ook of je überhaupt behoefte hebt aan een kolf (het kan dat je enkel live gaat voeden of dat de bv niet opgang komt). En wat je dan prettig vindt. Vaak kan je in de eerste week via de kraamzorg een krachtige kolf huren.

één maand geleden

Ik had ook zoiets handsfree, de youha had ik. Ik vond het handsfree watje zo in je bh schuift en waar je ook in gezelschap mee kan zitten echt ideaal en zou nooit anders willen. Maar deze ziet er nog net iets beter uit! Op eerste gezicht een goede keuze! Youha kon ik niet tijdens het kolven zien hoeveel ik gekolfd had en was moeilijk kijken of hij wel liep(soms als ik iets niet goed had aangesloten of hij zat net niet goed op de tepel kwam ik pas na half uur erachter dat ik die kant niet had gekolfd oepsie).

één maand geleden

Ik heb de Elvie bij de eerste gekocht en ben daar super tevreden over! Ga ik nu dus weer gebruiken :)

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Een kolfconsult na de bevalling. Ik heb deze vorige keer gehad. En hoewel ...
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ieder lijf is anders dus een kolfconsult scheelt je straks een hoop geld. En die kolf heb je de eerste dagen toch nog niet nodig of je ĥuurt er 1 bij een medische hulpmiddelen winkel.

één maand geleden

Dank je wel voor al jullie reacties. Zo had ik het nog niet benaderd. Ik heb een mailtje gestuurd voor een kolfconsult waar je inderdaad verschillende kan uitproberen en begeleiding krijgt. Fijn is dat je de kosten van het consult terug krijgt in vorm van korting op de aankoop van een kolf! ☺️